Xzc Napisano Środa o 06:01 Napisano Środa o 06:01 Witam, Jest gdzieś możliwość poskładania koła na takich częściach, chodzi mi o konfigurator, który pokazałby mi koszt takiego zestawu, mam części i będę składał je właśnie z takich elementów, ale zastanawia mnie jaka jest cena rynkowa jeśli przyszło by to zamówić gdzieś na zlecenie. Obecnie widziałem jedynie opcje dt 350+ fr 541 a nigdzie w żadnym konfiguratorze nie widzę możliwości poskładania tego na 240. Jeśli ktoś się orientuje prosiłbym o podesłanie linka do konfiguratora. Cytuj
KSikorski Napisano Środa o 06:23 Napisano Środa o 06:23 Możesz sobie to wyklikać w konfiguratorze lemonbike, z tym że będzie to cena kompletu kół: https://lemonbike.eu/produkt/dt-swiss-fr541-straightpull/#configuration Znając cenę kompletu i różnicy w cenie między piastą przednią i tylną łatwo wyznaczysz sobie cenę pojedynczych kół. Niemniej, lemonbike sprzedaje tylko komplety. Gdybyś chciał zamówić pojedyncze koło to możesz pytać w koło-koła. Tam też mogą Ci zapleść na Twojej piaście. 1 Cytuj
Dokumosa Napisano Środa o 13:52 Napisano Środa o 13:52 Niby 240exp mają ciut szerzej rozstawione łożyska w korpusie ale są one mniejsze niż w 350 i nie są "przemysłowe" tylko "rowerowe" (tzn. żaden producent łożysk przemysłowych nie oferuje tych wymiarów). IMHO 350 są bardziej odporne na rypankę. 2 Cytuj
Xzc Napisano Czwartek o 05:17 Autor Napisano Czwartek o 05:17 (edytowane) Tylko, że udało mi się dostać 240 nową taniej niż 350, dlatego na tym składam koła, gdybym miał kupować po cenach regularnych to na pewno jak dla mnie nic nie przeważyło by w kierunku 240 uwzględniając różnice w cenie. Tym bardziej, że rower z "lekkością" i tak nie ma nic wspólnego. Ale za 600 zł chyba ciężko znaleźć coś lepszego niż 240. Edytowane Czwartek o 05:22 przez Xzc Cytuj
Maciorra Napisano Czwartek o 06:47 Napisano Czwartek o 06:47 Możesz też rozważyć EX471 lub EX511 zamiast FR541. Obie są używane przez zawodników w WC DH więc raczej nie masz się co martwić o wytrzymałość. Cytuj
Xzc Napisano Czwartek o 07:14 Autor Napisano Czwartek o 07:14 I jaka jest różnica między tymi obręczami ? Cytuj
Maciorra Napisano Czwartek o 07:21 Napisano Czwartek o 07:21 Zasadnicza to szerokość 25mm (ex471), 27.5mm (FR541), 30mm (EX511). Wagowo różnice minimalne. Wszystkie zniosą solidną rąbankę. Gdybym miał dziś składać koła to wybrałbym tą która w chwili składania zamówienia byłaby dostępna w najlepszej cenie. Cytuj
Xzc Napisano Czwartek o 07:28 Autor Napisano Czwartek o 07:28 (edytowane) Wg specyfikacji fr 541 ma 30 mm https://www.centrumrowerowe.pl/obrecz-dt-swiss-fr-541-pd40284/?srsltid=AfmBOoonfQa5hcsN9PP3UbZBXDVtbBpTSBaD6cJHMLaym45DxezxNIaN, kwestia wagowa jest kompletnie pomijalna u mnie, bo rower waży i tak ponad 16 kg i jeżdżę na assegaiu + dhr2 więc same opony to ponad 1kg na szt. Domyślam się, że wszystkie byłyby wystarczające ale skoro za 300 zł jestem w stanie teoretycznie najwytrzymalszą dostać to wydaje mi sie to najlepsze rozwiązanie. Swoją droga całość poniżej 1000 zł wyjdzie łącznie z piastą szprychami i obręczą wiec jak za takiego koło wydaje mi się to opłacalne przedsięwzięcie. Edytowane Czwartek o 07:30 przez Xzc 1 Cytuj
Maciorra Napisano Czwartek o 07:33 Napisano Czwartek o 07:33 Faktycznie to FR570 miała 27.5mm szerokości. Wszystkie 3 są pancerne. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.