Xzc Napisano wczoraj o 06:01 Napisano wczoraj o 06:01 Witam, Jest gdzieś możliwość poskładania koła na takich częściach, chodzi mi o konfigurator, który pokazałby mi koszt takiego zestawu, mam części i będę składał je właśnie z takich elementów, ale zastanawia mnie jaka jest cena rynkowa jeśli przyszło by to zamówić gdzieś na zlecenie. Obecnie widziałem jedynie opcje dt 350+ fr 541 a nigdzie w żadnym konfiguratorze nie widzę możliwości poskładania tego na 240. Jeśli ktoś się orientuje prosiłbym o podesłanie linka do konfiguratora. Cytuj
KSikorski Napisano wczoraj o 06:23 Napisano wczoraj o 06:23 Możesz sobie to wyklikać w konfiguratorze lemonbike, z tym że będzie to cena kompletu kół: https://lemonbike.eu/produkt/dt-swiss-fr541-straightpull/#configuration Znając cenę kompletu i różnicy w cenie między piastą przednią i tylną łatwo wyznaczysz sobie cenę pojedynczych kół. Niemniej, lemonbike sprzedaje tylko komplety. Gdybyś chciał zamówić pojedyncze koło to możesz pytać w koło-koła. Tam też mogą Ci zapleść na Twojej piaście. 1 Cytuj
Dokumosa Napisano 21 godzin temu Napisano 21 godzin temu Niby 240exp mają ciut szerzej rozstawione łożyska w korpusie ale są one mniejsze niż w 350 i nie są "przemysłowe" tylko "rowerowe" (tzn. żaden producent łożysk przemysłowych nie oferuje tych wymiarów). IMHO 350 są bardziej odporne na rypankę. 2 Cytuj
Xzc Napisano 6 godzin temu Autor Napisano 6 godzin temu (edytowane) Tylko, że udało mi się dostać 240 nową taniej niż 350, dlatego na tym składam koła, gdybym miał kupować po cenach regularnych to na pewno jak dla mnie nic nie przeważyło by w kierunku 240 uwzględniając różnice w cenie. Tym bardziej, że rower z "lekkością" i tak nie ma nic wspólnego. Ale za 600 zł chyba ciężko znaleźć coś lepszego niż 240. Edytowane 6 godzin temu przez Xzc Cytuj
Maciorra Napisano 4 godziny temu Napisano 4 godziny temu Możesz też rozważyć EX471 lub EX511 zamiast FR541. Obie są używane przez zawodników w WC DH więc raczej nie masz się co martwić o wytrzymałość. Cytuj
Xzc Napisano 4 godziny temu Autor Napisano 4 godziny temu I jaka jest różnica między tymi obręczami ? Cytuj
Maciorra Napisano 4 godziny temu Napisano 4 godziny temu Zasadnicza to szerokość 25mm (ex471), 27.5mm (FR541), 30mm (EX511). Wagowo różnice minimalne. Wszystkie zniosą solidną rąbankę. Gdybym miał dziś składać koła to wybrałbym tą która w chwili składania zamówienia byłaby dostępna w najlepszej cenie. Cytuj
Xzc Napisano 4 godziny temu Autor Napisano 4 godziny temu (edytowane) Wg specyfikacji fr 541 ma 30 mm https://www.centrumrowerowe.pl/obrecz-dt-swiss-fr-541-pd40284/?srsltid=AfmBOoonfQa5hcsN9PP3UbZBXDVtbBpTSBaD6cJHMLaym45DxezxNIaN, kwestia wagowa jest kompletnie pomijalna u mnie, bo rower waży i tak ponad 16 kg i jeżdżę na assegaiu + dhr2 więc same opony to ponad 1kg na szt. Domyślam się, że wszystkie byłyby wystarczające ale skoro za 300 zł jestem w stanie teoretycznie najwytrzymalszą dostać to wydaje mi sie to najlepsze rozwiązanie. Swoją droga całość poniżej 1000 zł wyjdzie łącznie z piastą szprychami i obręczą wiec jak za takiego koło wydaje mi się to opłacalne przedsięwzięcie. Edytowane 4 godziny temu przez Xzc 1 Cytuj
Maciorra Napisano 4 godziny temu Napisano 4 godziny temu Faktycznie to FR570 miała 27.5mm szerokości. Wszystkie 3 są pancerne. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.