Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, 

Jest gdzieś możliwość poskładania koła na takich częściach, chodzi mi o konfigurator, który pokazałby mi koszt takiego zestawu, mam części i będę składał je właśnie z takich elementów, ale zastanawia mnie jaka jest cena rynkowa jeśli przyszło by to zamówić gdzieś na zlecenie. Obecnie widziałem jedynie opcje dt 350+ fr 541 a nigdzie w żadnym konfiguratorze nie widzę możliwości poskładania tego na 240. Jeśli ktoś się orientuje prosiłbym o podesłanie linka do konfiguratora.

Napisano

Możesz sobie to wyklikać w konfiguratorze lemonbike, z tym że będzie to cena kompletu kół:

https://lemonbike.eu/produkt/dt-swiss-fr541-straightpull/#configuration

Znając cenę kompletu i różnicy w cenie między piastą przednią i tylną łatwo wyznaczysz sobie cenę pojedynczych kół.

Niemniej, lemonbike sprzedaje tylko komplety.

Gdybyś chciał zamówić pojedyncze koło to możesz pytać w koło-koła. Tam też mogą Ci zapleść na Twojej piaście.

  • +1 pomógł 1
Napisano

Niby 240exp mają ciut szerzej rozstawione łożyska w korpusie ale są one mniejsze niż w 350 i nie są "przemysłowe" tylko "rowerowe" (tzn. żaden producent łożysk przemysłowych nie oferuje tych wymiarów). IMHO 350 są bardziej odporne na rypankę.

  • +1 pomógł 2
Napisano (edytowane)

Tylko, że udało mi się dostać 240 nową taniej niż 350,  dlatego na tym składam koła, gdybym miał kupować po cenach regularnych to na pewno jak dla mnie nic nie przeważyło by w kierunku 240 uwzględniając różnice w cenie. Tym bardziej, że rower z "lekkością" i tak nie ma nic wspólnego. Ale za 600 zł chyba ciężko znaleźć coś lepszego niż 240.

Edytowane przez Xzc
Napisano

Zasadnicza to szerokość 25mm (ex471), 27.5mm (FR541), 30mm (EX511). Wagowo różnice minimalne. Wszystkie zniosą solidną rąbankę. Gdybym miał dziś składać koła to wybrałbym tą która w chwili składania zamówienia byłaby dostępna w najlepszej cenie.

Napisano (edytowane)

Wg specyfikacji fr 541 ma 30 mm https://www.centrumrowerowe.pl/obrecz-dt-swiss-fr-541-pd40284/?srsltid=AfmBOoonfQa5hcsN9PP3UbZBXDVtbBpTSBaD6cJHMLaym45DxezxNIaN, kwestia wagowa jest kompletnie pomijalna u mnie, bo rower waży i tak ponad 16 kg i jeżdżę na assegaiu + dhr2 więc same opony to ponad 1kg na szt.

Domyślam się, że wszystkie byłyby wystarczające ale skoro za 300 zł jestem w stanie teoretycznie najwytrzymalszą dostać to wydaje mi sie to najlepsze rozwiązanie. Swoją droga całość poniżej 1000 zł wyjdzie łącznie z piastą szprychami i obręczą wiec jak za takiego koło wydaje mi się to opłacalne przedsięwzięcie.

Edytowane przez Xzc
  • +1 pomógł 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...