Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pytanie do czego ten rower....czy szukasz czegoś w stylu endurance (polecam canyon endurance albo giant defy), czy może coś bardziej sportowego (polecam giant tcr, trek madone-ciekawa rama, wiadomo wyposażenie jak to w Treku nieco gorsze w podobnej klasie cenowej). Sensa zawsze warta uwagi ze względu na relację cena/wyposażenie.

Napisano (edytowane)

Orbea orca fajny rower chociaż jak się nie boisz zakupów w innym kraju to szukałbym jej np. w Niemczech, można kupić ją jeszcze taniej. 
ORBEA daje też dożywotnią gwarancję na ramę dla pierwszego właściciela. Warunkiem jest rejestracja roweru na ich stronie w ciągu 30 dni od zakupu. 

Nie wiem jakiego rozmiaru szukasz w przypadku ORBEA ale tu masz fajną ofertę w roz. 55 

https://www.fahrrad-xxl.de/orbea-orca-m35i-m000077378?size=1&varid=1338149&utm_source=google-surface&utm_medium=organic&utm_campaign=shoppingfeed&utm_content=free+google+shopping+clicks&gad_source=1&gad_campaignid=22626926874&gclid=CjwKCAjwx8nCBhAwEiwA_z__05UWakQVL_7tEqEXH7qPQHLpNcZCAZtewkEVqZpvCx1uxMFvQlxoCtS4QAvD_BwE#fxxl_branch_availability_inventory-1

Edytowane przez Pietrash
Napisano

Co ma lepszego? Serwis gwarancyjny i wartość rezydualną. Rower to przede wszystkim rama.

A koła to już indywidualna kwestia, jakiś podstawowy model reynolds, który przy stożku 41mm waży 1630g to dla większości ludzi prezentujących jakiś poziom sportowy żaden szał.

Ogólnie jeśli chcesz kupić rower "kompletny" to felt wypada lepiej. Jeśli interesuje cię rozwojowy sprzęt na lata, który będziesz sobie ulepszał a do tego masz jakieś sportowe ambicje to orbea jest sensowniejszą bazą.

 

Napisano

@szybki123 Najlepszy rower to taki który Ci się podoba i który jest dopasowany do Twojej budowy ciała i sposobu użytkowania.

Zalinkowałeś Van Rysela o ultra-agresywnej geometrii ramy i jeśli będziesz miał pecha, to nabawisz się bólu pleców. Równie dobrze może się okazać, że właśnie takiego roweru potrzebujesz. W tej sytuacji, danie jakieś rady to jak gra w ruletkę.

W pierwszej odpowiedzi padło najważniejsze pytanie w tym wątku. Do czego ten rower ma być i kto nim będzie jeździł?

Napisano

3 msc temu kupiłem na sporej promocji orce aero na 105 di2 za 14,5k. Jak ma być co ścigania to ciężko znaleźć w tej cenie coś lepszego, osprzęt osprzętem, ale przede wszystkim liczy się dobra rama, tutaj masz najwyższy karbon Orbei omx, do tego agresywna geometria. Jeśli idzie o sam osprzęt to kupiłem go na di2 bo był w dobrej cenie, wcześniej jezdziłem na mechanicznej ultegrze i jak dla mnie przejśćie na DI2 nie zrobiło takiego szału jak to czasem ludzie piszą, że po użyciu tego już się nie da na mechanikę wrócic. Osobiście wolałbym jak najlepsza bazę (w postaci ramy +kóła) a osprzet jako częśc eksploatacyjna i tak się zużywa i w przyszłości zawsze to można wymienić.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...