szybki123 Napisano 18 Czerwca Napisano 18 Czerwca Cześć, Poszukuję roweru szosowego do 15 tysięcy złotych. Zastanawiam się nad 2 modelami : https://www.centrumrowerowe.pl/rower-szosowy-felt-fr-advanced-105-di2-pd41431/ https://www.centrumrowerowe.pl/rower-szosowy-sensa-giulia-gf-ltd-105-di2-pd43207/ Macie może jakieś inne propozycje? Która z tych opcji będzie najlepsza? Bardzo dziękuję za udzieloną pomoc. Pozdrawiam Cytuj
nossy Napisano 18 Czerwca Napisano 18 Czerwca Pytanie do czego ten rower....czy szukasz czegoś w stylu endurance (polecam canyon endurance albo giant defy), czy może coś bardziej sportowego (polecam giant tcr, trek madone-ciekawa rama, wiadomo wyposażenie jak to w Treku nieco gorsze w podobnej klasie cenowej). Sensa zawsze warta uwagi ze względu na relację cena/wyposażenie. Cytuj
Mihau_ Napisano 18 Czerwca Napisano 18 Czerwca Celowalbym raczej w https://www.centrumrowerowe.pl/rower-szosowy-orbea-orca-m30i-pd36859/?v_Id=250363 Różnica cenowa niewielka a masz jednak "premium" uznanej marki Cytuj
Pietrash Napisano 18 Czerwca Napisano 18 Czerwca (edytowane) Orbea orca fajny rower chociaż jak się nie boisz zakupów w innym kraju to szukałbym jej np. w Niemczech, można kupić ją jeszcze taniej. ORBEA daje też dożywotnią gwarancję na ramę dla pierwszego właściciela. Warunkiem jest rejestracja roweru na ich stronie w ciągu 30 dni od zakupu. Nie wiem jakiego rozmiaru szukasz w przypadku ORBEA ale tu masz fajną ofertę w roz. 55 https://www.fahrrad-xxl.de/orbea-orca-m35i-m000077378?size=1&varid=1338149&utm_source=google-surface&utm_medium=organic&utm_campaign=shoppingfeed&utm_content=free+google+shopping+clicks&gad_source=1&gad_campaignid=22626926874&gclid=CjwKCAjwx8nCBhAwEiwA_z__05UWakQVL_7tEqEXH7qPQHLpNcZCAZtewkEVqZpvCx1uxMFvQlxoCtS4QAvD_BwE#fxxl_branch_availability_inventory-1 Edytowane 18 Czerwca przez Pietrash Cytuj
szybki123 Napisano 18 Czerwca Autor Napisano 18 Czerwca @Mihau_ Orbea ma lepsze koła według Ciebie od Felta? Ewentualnie co ma lepszego? Pozdro Cytuj
Mihau_ Napisano 18 Czerwca Napisano 18 Czerwca Co ma lepszego? Serwis gwarancyjny i wartość rezydualną. Rower to przede wszystkim rama. A koła to już indywidualna kwestia, jakiś podstawowy model reynolds, który przy stożku 41mm waży 1630g to dla większości ludzi prezentujących jakiś poziom sportowy żaden szał. Ogólnie jeśli chcesz kupić rower "kompletny" to felt wypada lepiej. Jeśli interesuje cię rozwojowy sprzęt na lata, który będziesz sobie ulepszał a do tego masz jakieś sportowe ambicje to orbea jest sensowniejszą bazą. Cytuj
szybki123 Napisano 19 Czerwca Autor Napisano 19 Czerwca A co sądzicie o tym rowerze? https://www.decathlon.pl/p/rower-szosowy-van-rysel-rcr-105-di2-12s-czujnik-mocy-surowy-karbon/_/R-p-355190 Cytuj
SpinOff Napisano 20 Czerwca Napisano 20 Czerwca @szybki123 Najlepszy rower to taki który Ci się podoba i który jest dopasowany do Twojej budowy ciała i sposobu użytkowania. Zalinkowałeś Van Rysela o ultra-agresywnej geometrii ramy i jeśli będziesz miał pecha, to nabawisz się bólu pleców. Równie dobrze może się okazać, że właśnie takiego roweru potrzebujesz. W tej sytuacji, danie jakieś rady to jak gra w ruletkę. W pierwszej odpowiedzi padło najważniejsze pytanie w tym wątku. Do czego ten rower ma być i kto nim będzie jeździł? Cytuj
szybki123 Napisano 22 Czerwca Autor Napisano 22 Czerwca Rower do ścigania się więc raczej jazda agresywna. Bike fitting może pomóc nawet jeżeli rower nie będzie idealnie dopasowany? Cytuj
szybki123 Napisano 23 Czerwca Autor Napisano 23 Czerwca A co sądzicie o tym modelu? https://www.centrumrowerowe.pl/rower-szosowy-r-raymon-kirana-ultra-pd47930/ On posiada osprzęt Ultegra, czyli klasę wyżej niż we wspomnianych wyżej rowerach Cytuj
Xzc Napisano 26 Czerwca Napisano 26 Czerwca 3 msc temu kupiłem na sporej promocji orce aero na 105 di2 za 14,5k. Jak ma być co ścigania to ciężko znaleźć w tej cenie coś lepszego, osprzęt osprzętem, ale przede wszystkim liczy się dobra rama, tutaj masz najwyższy karbon Orbei omx, do tego agresywna geometria. Jeśli idzie o sam osprzęt to kupiłem go na di2 bo był w dobrej cenie, wcześniej jezdziłem na mechanicznej ultegrze i jak dla mnie przejśćie na DI2 nie zrobiło takiego szału jak to czasem ludzie piszą, że po użyciu tego już się nie da na mechanikę wrócic. Osobiście wolałbym jak najlepsza bazę (w postaci ramy +kóła) a osprzet jako częśc eksploatacyjna i tak się zużywa i w przyszłości zawsze to można wymienić. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.