Reks Napisano Czwartek o 08:07 Napisano Czwartek o 08:07 Witam, zapewne roznice sa zwiazane z waga ze stylem nachyleninien itp. Ale z ciekawsci na jaką odległość wytrzyma bateria o pojemnosci 625. Jakie macie doswiadczenie.... Dzięki. Cytuj
leejoonidas Napisano Czwartek o 08:19 Napisano Czwartek o 08:19 Kobieta 70kg. Rower typu full załadowany dwoma sakwami 10kg. Na bagażniku rezerwowa bateria i ładowarka 4,5kg, załadowany rower waży blisko 40kg.Kobieta robi na takim zestawie 130 kilometrów. Cytuj
chudzinki Napisano Czwartek o 09:01 Napisano Czwartek o 09:01 (edytowane) 1 godzinę temu, Reks napisał: zapewne roznice sa zwiazane z waga ze stylem nachyleninien itp. + ustawienie wspomagania / ile dajesz od siebie + ilość oraz sposób ruszeń / startów EDIT żeby nie zaśmiecać: 26 minut temu, Reks napisał: .....a odpowiedzi brak @Reks, nie użytkuję, ale doskonale wiem co ma ogromny wpływ na zużycie. To jak z przejechanymi km na analogu. Chcesz jakieś liczby, szanuję, nie odzywam się już 🙂. Edytowane Czwartek o 09:57 przez chudzinki Cytuj
Reks Napisano Czwartek o 09:28 Autor Napisano Czwartek o 09:28 Godzinę temu, leejoonidas napisał: Kobieta 70kg. Rower typu full załadowany dwoma sakwami 10kg. Na bagażniku rezerwowa bateria i ładowarka 4,5kg, załadowany rower waży blisko 40kg.Kobieta robi na takim zestawie 130 kilometrów. Czyli jaki zestaw?? 27 minut temu, chudzinki napisał: + ustawienie wspomagania / ile dajesz od siebie + ilość oraz sposób ruszeń / startów .....a odpowiedzi brak Cytuj
DyktaTusek Napisano Czwartek o 09:31 Napisano Czwartek o 09:31 (edytowane) Przede wszystkim, przewyższenia do pokonania, nawierzchnia i prędkość/przełożenia. Zupełnie inaczej drenuje baterię jazda pod górę w terenie a inaczej po twardym szutrze czy asfalcie. Podobnie jazda po płaskim w porównaniu do nachylenia, nawet takie 4-5% ma duże znaczenie. No i gnanie zwłaszcza podjazdów, da się na twardo nawet i 20km/h, ale zdecydowanie lepiej jechać wolniej na miększych przełożeniach, to dużo oszczędza energię w baterii. Edytowane Czwartek o 09:32 przez DyktaTusek Cytuj
Reks Napisano Czwartek o 11:27 Autor Napisano Czwartek o 11:27 Tak wiec moze zadam pytanie na ile wystarcza wam bateria 625 ile wytrzymala najmniej i najwiecej kilometrów? Cytuj
DyktaTusek Napisano Czwartek o 12:34 Napisano Czwartek o 12:34 (edytowane) Już go nie mam, ale miałem Speca z 700ką. Jeździłem też rok wcześniej pożyczką z CX Performance gen.4, tym aktualizowanym do 85Nm. I w ciężkim terenie, w wyższych górach np. taka Mała Fatra/Martinki dałem radę przejechać 60km przy przewyższeniach rzędu 2200, większość z ECO, czasem wsparcie z Traila, a na większych nastromieniach Walk Assist, waga ok 80kg. Rok później na Specu (jak się nie psuł) podobna trasa i warunki i coś tam nieco baterii zostawało, no ale tam była wspomniana 700ka. Po płaskim na ECO to przejedziesz spokojnie drugie tyle. Edytowane Czwartek o 12:40 przez DyktaTusek Cytuj
dfq Napisano Czwartek o 13:10 Napisano Czwartek o 13:10 (edytowane) Pytanie bez sensu. Ja dziś na baterii 400 zrobiłem na trybie tour+ 50km ( mocno wiało ). Średnia 23.5 km/h, zostało jeszcze 75% baterii 🤣 Edytowane Czwartek o 13:17 przez dfq Cytuj
chrismel Napisano Czwartek o 13:24 Napisano Czwartek o 13:24 Można się pobawić tym: https://www.bosch-ebike.com/en/service/range-assistant Cytuj
dfq Napisano Czwartek o 13:33 Napisano Czwartek o 13:33 (edytowane) 10 minut temu, chrismel napisał: Można się pobawić tym: https://www.bosch-ebike.com/en/service/range-assistant Nie do końca rzeczywiste. Wg tego kalkulatora powinienem dziś zrobić max 90-100km. Mnie wychodzi 200km. Wszystko zależy od tego jak się jeździ. Edytowane Czwartek o 13:35 przez dfq Cytuj
chrismel Napisano Czwartek o 13:53 Napisano Czwartek o 13:53 Dlatego napisałem pobawić a nie policzyć za pomocą tego. Z tego kalkulatora wynika tak naprawdę jedna pewna rzecz. Nie da się tego obliczyć 1 Cytuj
lis50 Napisano 10 godzin temu Napisano 10 godzin temu W dniu 8.05.2025 o 12:27, Reks napisał: Tak wiec moze zadam pytanie na ile wystarcza wam bateria 625 ile wytrzymala najmniej i najwiecej kilometrów? Na 500tce w górach (Sowie) zrobiłem 65 km z pozostającą jedną kreską. 1500 m przewyższeń, tryb mieszany eco - sport, bez trybu turbo. Silnik brose, 70Nm, rower decathlona. To znaczy że na pakiecie 20% większym zrobiłbym w tych samych warunkach ok 80 km, maks 90 do rozładowania. Wszystkie podjazdy zrobione na 2 i 3 trybie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.