Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, zapewne roznice sa zwiazane z waga ze stylem nachyleninien itp.

Ale z ciekawsci na jaką odległość wytrzyma bateria o pojemnosci 625.

Jakie macie doswiadczenie....

Dzięki.

Napisano (edytowane)
1 godzinę temu, Reks napisał:

zapewne roznice sa zwiazane z waga ze stylem nachyleninien itp.

+ ustawienie wspomagania / ile dajesz od siebie 

+ ilość oraz sposób ruszeń / startów

EDIT żeby nie zaśmiecać:

  

26 minut temu, Reks napisał:

.....a odpowiedzi brak 

@Reks, nie użytkuję, ale doskonale wiem co ma ogromny wpływ na zużycie. To jak z przejechanymi km na analogu.

Chcesz jakieś liczby, szanuję, nie odzywam się już 🙂.

Edytowane przez chudzinki
Napisano
Godzinę temu, leejoonidas napisał:

Kobieta 70kg. Rower typu full załadowany dwoma sakwami 10kg. Na bagażniku rezerwowa bateria i ładowarka 4,5kg, załadowany rower waży blisko 40kg.Kobieta robi na takim zestawie 130 kilometrów.

Czyli jaki zestaw??

27 minut temu, chudzinki napisał:

+ ustawienie wspomagania / ile dajesz od siebie 

+ ilość oraz sposób ruszeń / startów

.....a odpowiedzi brak 

Napisano (edytowane)

Przede wszystkim, przewyższenia do pokonania, nawierzchnia i prędkość/przełożenia. 

Zupełnie inaczej drenuje baterię jazda pod górę w terenie a inaczej po twardym szutrze czy asfalcie. Podobnie jazda po płaskim w porównaniu do nachylenia, nawet takie 4-5% ma duże znaczenie. No i gnanie zwłaszcza podjazdów, da się na twardo nawet i 20km/h, ale zdecydowanie lepiej jechać wolniej na miększych przełożeniach, to dużo oszczędza energię w baterii.

Edytowane przez DyktaTusek
Napisano (edytowane)

Już go nie mam, ale miałem Speca z 700ką. Jeździłem też rok wcześniej pożyczką z CX Performance gen.4, tym aktualizowanym do 85Nm. I w ciężkim terenie, w wyższych górach np. taka Mała Fatra/Martinki dałem radę przejechać 60km przy przewyższeniach rzędu 2200, większość z ECO, czasem wsparcie z Traila, a na większych nastromieniach Walk Assist, waga ok 80kg. Rok później na Specu (jak się nie psuł) podobna trasa i warunki i coś tam nieco baterii zostawało, no ale tam była wspomniana 700ka. Po płaskim na ECO to przejedziesz spokojnie drugie tyle.

Edytowane przez DyktaTusek
Napisano (edytowane)

Pytanie bez sensu. Ja dziś na baterii 400 zrobiłem na trybie tour+  50km ( mocno wiało ).  Średnia 23.5 km/h, zostało jeszcze 75% baterii 🤣

Edytowane przez dfq
Napisano
W dniu 8.05.2025 o 12:27, Reks napisał:

Tak wiec moze zadam pytanie na ile wystarcza wam bateria 625  ile wytrzymala najmniej i najwiecej kilometrów?

Na 500tce w górach (Sowie) zrobiłem 65 km z pozostającą jedną kreską. 1500 m przewyższeń,  tryb mieszany eco - sport, bez trybu turbo. Silnik brose, 70Nm, rower decathlona. To znaczy że na pakiecie 20% większym zrobiłbym w tych samych warunkach ok 80 km, maks 90 do rozładowania. Wszystkie podjazdy zrobione na 2 i 3 trybie.  

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...