Skocz do zawartości

[7-8k dwa rowery] Szybki, lekki rower do jazdy po mieście / leśnych ścieżkach.

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć, szukam roweru, a w zasadzie dwóch, dla mnie i żony. Poczytałem, przejrzałem i dalej nic nie wiem. Nie znam się na rowerach, nie znam się osprzęcie - te wszystkie klasyfikacje mechanizmów, korb, kaset itd. - wyjątkowo nie chcę się w to zagłębiać. Jak coś kupuję - samochód, laptopa, telefon, to zawsze czytam, sprawdzam itd, ale nie mam zwyczajnie czasu zostać ekspertem od rowerów przed ich zakupem, dlatego pytam:

1. Mam budżet na dwa rowery powiedzmy 7-8k. To jest górna granica, mój rower może być droższy, a dla kobiety ciut tańszy. 

2. Jak będziemy jeździć razem + młody, to raczej leśnie ścieżki, szutry jakieś parki + trochę asfaltu. 30% czasu. 

3. Będę też używał tego roweru do dojazdów do pracy, wtedy chcę szybko i sprawnie po asfalcie, lekko żeby w razie potrzeby wrzucić rower do tramwaju, być może też rower będzie służył do dojazdu do pracy na trasie - do stacji kolejowej - do pociągu - do pracy. TO JEST GŁÓWNA POTRZEBA 70% czasu. 

4. Biorąc pod uwagę moje potrzeby wymyśliłem sobie rower fitness - czy to dobry pomysł? https://allegro.pl/oferta/rower-fitnes-cube-sl-road-56-m-darkred-551100-nulane-13534033766?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_uzsd_sport_rowery_pla_pmax&ev_campaign_id=17967208979&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwkuqvBhAQEiwA65XxQJHLIVRZyqXZXpuGrDXzPxs0MR4g6Ilk0XHCfDkeoseZN8SDJQmHBxoCSBAQAvD_BwE

albo taki https://www.greenbike.pl/rower-fitness-orbea-vector-30-p-4693.html

5. Może wymyślam za dużo na moje potrzeby i wystarczy mi jakiś tańszy? 

6. Mam 180 cm wzrostu i ważę 62 kg. Rowerem dla pięknej pani zajmę się później. 

Napisano