Skocz do zawartości

[do 4000zl] Cross jaki wybrać ?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

Szukam roweru do 4000 zł. Będę używał go na dojazdy do pracy, jakiś wypad poza miasto,asfalt i leśne ścieżki. Trasy raczej maksymalnie do 50-60 km. Dawno nie jeździłem. Oglądałem w sklepie Giant roam 2, Unibike Viper czy Crossfire. Sprzedawca polecał Unibike Viper tylko czy 4 tysiące to dobra cena za niego?(już po obniżce). Jest też Giant roam 1 trochę droższy tylko pytanie czy dopłacać ? Na żywo nie widziałem ale polecają też Riverside 920 z Decathlonu. Jestem amatorem ale chciałbym w tych pieniądzach kupić coś z "najlepszym" osprzętem. Mam 195 cm wzrostu i 70 kg wagi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Mihau_ napisał:

W okolicy tych 4k podstawowym elementem, na który trzeba zwrócić uwagę jest widelec, to on robi różnicę. Jeśli jest powietrzny (roam 1, 920) to warto, jeśli stalowa sprężyna nie warto 🙃

Jak zacząłem rozmawiać ze sprzedawcą i pytać go czy ten widelec sprężynowy jest dobry to zapewniał że tak że to już nie są takie tanie amortyzatory 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, chrismel napisał:

Sprzedawca powie Ci wszystko co chcesz usłyszeć żeby sprzedać rower.

Niestety to prawda. Chciałbym się przymierzyć przed zakupem ale wiele rowerów jest w sprzedaży tylko online. 

Dużo komplikacji jak kupię przez neta a coś mi nie spasuje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie będziesz się sugerował rozmiarem z tabeli producenta tylko realnymi wymiarami (długość górnej rury, stosunek stack/reach, itp.) to przymierzając podobny rower w sklepie określisz czy na rowerze o takich wymiarach będzie Ci wygodnie. W tej chwili jest sporo okazji w necie i warto z nich skorzystać bo ceny są naprawdę atrakcyjne. Jak choćby podlinkowany przeze mnie Felt.

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.02.2024 o 21:57, szczupak56 napisał: