Skocz do zawartości

[przegląd gwarancyjny] a rower z internetu


Rekomendowane odpowiedzi

Jak w praktyce wygląda kwestia zrobienia przeglądu gwarancyjnego (lub przeglądów gwarancyjnych) w przypadku roweru kupionego w internecie? Osobiście wolałbym kupić w sklepie stacjonarnym ale nie zawsze mają na stanie to na czym mi zależy no a niektórym to jeszcze odjechał peron jeżeli chodzi o ceny.

Mieszkam w śląskim. Czy jak kupię np. Gianta albo Orbea w internetach to pukając do przedstawicieli tych marek w moim rejonie zostanę obsłużony czy kopnięty w zadek? Dodam, że nie chodzi mi o to jak teoretycznie powinno być wg. producenta tylko jakie są Wasze rzeczywiste doświadczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orbea nie wymaga żadnych przeglądów gwarancyjnych. Jedyne, co musisz zrobić, to w ciągu miesiąca zarejestrować rower na stronie.
https://www.orbea.com/downloads/garantia-orbea-pl.pdf

Giant z tego co pamiętam jak kupowałem też nie miał takiego wymogu.
edit: w przypadku Gianta od września 2021 trzeba jednak zrobić przegląd w ciągu 3 miesięcy u autoryzowanego dealera.
https://www.giant-bicycles.com/pl/warunki-gwarancji

Edytowane przez TheJW
  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...