fielep Napisano 25 Sierpnia 2023 Napisano 25 Sierpnia 2023 Chciałbym podzielić się pewnym problemem, z którym spotkałem się podczas próby złożenia reklamacji dotyczącej mojego roweru. Mam nadzieję, że ktoś może mi pomóc lub podzielić się swoimi doświadczeniami w tej kwestii. Otóż, zakupiłem swój rower pewien czas temu. Rower nie ma naklejki z numerem seryjnym. Teraz, gdy pojawiła się potrzeba złożenia reklamacji, pani z obsługi klienta poprosiła mnie o podanie tego numeru. Niestety nie mogę tego zrobić, ponieważ nie mam tej naklejki na swoim rowerze. Czy ktoś z Was spotkał się kiedyś z podobnym problemem?
Garlock Napisano 25 Sierpnia 2023 Napisano 25 Sierpnia 2023 Numer jest czasami wybijany na ramie (np. pod suportem). Jeśli dostałeś fakturę (nie paragon z kasy fiskalnej) to na niej też zwykle bywa numer seryjny
Theartem Napisano 25 Sierpnia 2023 Napisano 25 Sierpnia 2023 To co to za sklep? Jak na moje oko ktoś Cię zrobił w przysłowiowe bambuko... Nie wyobrażam sobie przyjęcia roweru na gwarancję bez numeru seryjnego i karty gwarancyjnej. A paragon chociaż masz? Rower oddawany na gwarancję do sklepu czy producenta?
KNKS Napisano 25 Sierpnia 2023 Napisano 25 Sierpnia 2023 ...no to skoro rower nie ma nabitych/naklejonych numerów, a ty nie posiadasz karty gwarancyjnej, to na jakiej podstawie chcesz dochodzić roszczeń gwarancyjnych ?
fielep Napisano 25 Sierpnia 2023 Autor Napisano 25 Sierpnia 2023 mam fakture ale nie ma tam numeru seryjnego sklep to rowertour Teraz, KNKS napisał: ...no to skoro rower nie ma nabitych/naklejonych numerów, a ty nie posiadasz karty gwarancyjnej, to na jakiej podstawie chcesz dochodzić roszczeń gwarancyjnych ? numery nabite są ale chodzi im o naklejkę
KNKS Napisano 25 Sierpnia 2023 Napisano 25 Sierpnia 2023 Moim zdaniem, skoro numer jest nabity na ramie, to powinien on wystarczyć do złożenia reklamacji.
fielep Napisano 25 Sierpnia 2023 Autor Napisano 25 Sierpnia 2023 tez tak sadze ale sklep sadzi inaczej
Galvatron Napisano 25 Sierpnia 2023 Napisano 25 Sierpnia 2023 Prawdopodobnie szukją pretekstu do odrzucenia roszczenia. Skontaktuj się bespośrednio z producentem lub dystrybutorem, a jeśli nie pomoże, to z rzecznikiem konsumentów.
Chociemir Napisano 25 Sierpnia 2023 Napisano 25 Sierpnia 2023 2 godziny temu, fielep napisał: Czy ktoś z Was spotkał się kiedyś z podobnym problemem? Tak: naklejka odkleiła się i zgubiła w trakcie eksploatacji i mimo jej braku reklamacja (wymiana hamulców) została uznana.
Rafał87 Napisano 25 Sierpnia 2023 Napisano 25 Sierpnia 2023 kross np numer ramy ma właśnie na naklejce, pomimo tego że na ramie jest wybity/wygrawerowany jakiś numer (inny niż na naklejce), cała rejestracja ramy przeglądów itp odbywa się po numerze ramy z naklejki a ten numer fizyczny na ramie nigdzie nie figuruje także jak nie ma naklejki to rama nie do zidentyfikowania i gwarancja raczej odrzucana. Jakiej marki rower?
raven82 Napisano 26 Sierpnia 2023 Napisano 26 Sierpnia 2023 wyciągnij widelec i sprawdź główkę ramy od środka, może tam być druga naklejka
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.