Skocz do zawartości

[układ kierowniczy] luz


Rekomendowane odpowiedzi

Poluzuj mostek i wtedy dokręć śrubę w rurze sterowej z wyczuciem, aby całość gładko i bez luzów się obracała. Dopiero wtedy dokręcasz mostek, tylko ustaw sobie wcześniej kierownicę na wprost. Jeśli jednak brakuje dystansu, to musisz dokupić 5mm lub 10mm podkładkę, którą dajesz pod mostek. Krawędź mostka ma wystawać ponad rurę sterową o około 3-5mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...