Skocz do zawartości

Bartek_S79

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

488 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Bartek_S79

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Reaktywny
  • Dedicated Rzadka

Ostatnio zdobyte

6

Reputacja

  1. Zdemontuj łożyska sterów, wyczyść wszystko, zaaplikuj świeży smar, złóż wszystko do kupy, skasuj luzy i powinno być ok.
  2. W punkt, nie ma co więcej dywagować. Można zamknąć temat 🙂 A wracając do pytania autora tematu: tak przesiadając się z 20kg klocka na nawet 10kg szosę wzrośnie Ci średnia prędkość. O ile tego nikt Ci nie napisze, za dużo zmiennych. EOT
  3. Bez urazy dla wszystkich, ale to jest chyba najlepsze podsumowanie tego wątku. Panowie w średnim wieku, nierzadko z brzuszkiem teoretyzują o tzw. marginal gains, jakby co najmniej byli zawodnikami z pro tour'u z ftp na poziomie co najmniej 6W/kg.
  4. Nie napisałem tego pod tym kątem, chciałem Ci tylko uświadomić z czego wynikają te różnice.
  5. Niestety, tylko Ci się wydaje ..., dlatego napisałem w poprzednim poście, że w górach już tak dobrze koledze by się nie jechało jak po płaskim. ... i tu jest pies pogrzebany. Uwierz mi na słowo, to robi ogromną różnicę. Bilans będzie ujemny jak zaczną się podjazdy. Tu już przewagę zaczynają mieć "suchoklatesy" z wyższym W/kg. Niezbyt trafiony przykład, nie popadajmy w skrajności. Pomijając znaczącą różnicę wagi, gabaryty, a co za tym idzie opory powietrza, nie mówiąc o zupełnie innych przełożeniach skrzyni biegów.
  6. Panowie, zacznijmy od tego, że kolega player123 to duży chłop, co w dużym stopniu premiuje go na płaskich odcinkach ze względu na generowaną dużą moc bezwzględną. Dla niego te 240W w zasadzie to pewnie jazda w tlenie, no może lekka tempówka 🙂 (przynajmniej przeliczając to na W/kg), więc nie dziwcie się, że po płaskich trasach wykręca takie średnie bo jak sam napisał, to żaden wyczyn. Gdyby zamiast tych stu paru metrach przewyższenia (swoją drogą w małopolsce na Jurze takie przewyższenia mam po 10km, bez większych starań), było przynajmniej 1000, już tak łatwo tej 3 z przodu by nie zobaczył, nie mówiąc o trasach typowo górskich.
  7. Nowe łożysko może i ma taką samą całkowitą wysokość, ale na zdjęciach widać (przynajmniej tak to wygląda; najprościej dokładnie pomierzyć) że w nowym łożysku wysokość do miejsca w którym zaczyna się zwężenie (w najszerszym miejscu) jest wyższa, a tym samym szerokość zewnętrzna łożyska w najwęższym miejscu (tam gdzie osadzane jest w ramie) jest większa niż w oryginalnym. W związku z tym nie ma szans na prawidłowy ich montaż. Po prostu nowe łożysko nie opiera się o bieżnie całą powierzchnią tylko wrzyna się w ramę obwodowo. Musisz szukać innych łożysk i zwrócić uwagę też na wysokość łożyska w najszerszym miejscu. Mam nadzieję, że w miarę jasno się wyraziłem.
  8. Najprościej na początek dołóż dodatkową podkładkę pod mostek.
  9. Może podkładka pod mostkiem jest nieco za niska i rura sterowa amortyzatora wystaje powyżej mostka.
  10. Do sprzedania fabrycznie nowe, kompletne stery/łożyska sterów prod. Syncros dla ram karbonowych Scott Spark i Scale z roku modelowego 2017-2021: IS42/28.6 - IS52/40 CENA: 200 ZŁ Zdjęcia w ogłoszeniu: https://www.olx.pl/d/oferta/syncros-stery-lozyska-sterow-scott-spark-i-scale-CID767-IDR375J.html?bs=olx_pro_listing https://allegrolokalnie.pl/oferta/syncros-sterylozyska-sterow-scott-spark-i-scale
  11. Do sprzedania używane buty SPD MTB Sidi Drako 2 SRS Matt Carbon w kolorze szaro-czarnym w rozmiarze 43,5 (długość wkładki 27cm). Buty w bardzo dobrym stanie. CENA: 949 zł Zdjęcia w ogłoszeniu: https://www.olx.pl/d/oferta/buty-spd-mtb-sidi-drako-2-srs-matt-carbon-szaro-czarne-rozm-43-5-CID87-IDQVc6K.html?bs=olx_pro_listing https://allegrolokalnie.pl/oferta/buty-mtb-sidi-drako-2-srs-matt-carbon-435
×
×
  • Dodaj nową pozycję...