Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Poszukuję zamiennika, już wysłużonego, amortyzatora do roweru Scott Sub Cross 40 (2018) LINK

W tym rowerze znajduje się aktualnie amortyzator: Zoom 187 D / 63mm travel LINK

Chciałbym abyście podpowiedzieli na co mogę go zamienić. Kwota, jaką chciałbym przeznaczyć na amortyzator to myślę, że max. 700-800 zł, ale chętnie usłyszę również opinię o tym czy warto niego dołożyć.
Przy propozycji proszę o krótkie wskazanie dlaczego akurat ten amortyzator. Jestem laikiem i kompletnie nie znam się na tym, a w rowerze jeszcze nigdy nic nie wymieniałem :)
Z góry dziękuję za podpowiedzi!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Polecę Tobie Rock Shox Paragon Gold RL. Sam mam taki amortyzator od ponad 3 lat (tyle że wersja 50mm V-brake) i sprawdza się bardzo dobrze. Znalazłem ofertę z niemieckiego sklepu, w przeliczeniu nieznacznie przekroczy 800 zł.

https://www.rosebikes.com/rock-shox-paragon-gold-rl-28-disc-suspension-fork-2651674

Edytowane przez Sk27
  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślicie, że Scott zostawił fabryczną długość rury amortyzatora? Nie wiem jaka jest długość w Twoim egzemplarzu, ale 265 mm powinno wystarczyć z zapasem. Popatrzyłem na ogłoszenia używanych amortyzatorów crossowych/trekkingowych z przyciętymi rurami sterowymi i wiele z nich miało rurę o długości około 20 cm długości, natomiast nie chcę przez Internet napisać z pewnością, że taka długość będzie wystarczająca.

Z innych parametrów to niestety nie znalazłem długości Axle to Crown, ale różnica w wysokości skoku tych amortyzatorów wynosi jedynie 2 mm i nie powinno mieć to wpływu na geometrię ramy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach