Skocz do zawartości

[2500-3100PLN] MTB do Ostrej jazdy po lesie !


Rekomendowane odpowiedzi

Witam :D

 

      To mój pierwszy raz na forum i początek z przygodą MTB. Jestem totalnie zielony na ten temat.

Poszukuję rower w przedziale 2500-3000pln. Im bardziej oglądam filmiki i czytam porównania tym bardziej staję się niezdecydowany... :) Dodam, że moj wzrost to 187-188cm i waga 83-84kg. Rower ma służyć głównie do jazdy po lesie, szybkiej + górki.

Na ten moment wypatrzyłem dwa modele: 

1. hard tail Ghost Kato Essential 29 AL https://sklepmartes.pl/rower-hard-tail-kato-essential-29-al-u-93ka107-ghost?gclid=CjwKCAjw8-OhBhB5EiwADyoY1ecDGEQLV-t291YWEckOZrSrEolA14a4oVTBItKqLv1RfxlCUOpt4BoC5ncQAvD_BwE

2. TABOU BLADE 29 2.0 https://www.tabou.pl/produkt/rower-mtb-tabou-blade-29-2-0-2023/

3.Kellys Spider 30 (tutaj nie mam pojęcia co oznaczaja cyferki po nazwie, bo są i 40, 50, 70 itp. :D)  https://allegro.pl/oferta/rower-gorski-kellys-spider-30-29-czarny-l-13503663248?reco_id=e52eb286-da68-11ed-b50b-0ee3361c8e0d&sid=f8bddad5d737919e6c726c989b66bdbe96499e13bc806f55bd0c404f69ac7020

Chętnie zobaczę inne oferty ciekawych marek. 

 

Pozdrawiam i Miłego dzionka. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety muszę cię zmartwić tym, że żyjemy w czasach gdzie za 3000zł kupisz w sklepie coś co litery "MTB" ma tylko w nazwie i jest absolutnym minimum do zwykłej, codziennej jazdy. Ostro na pewno takim rowerem długo i bezpiecznie się nie pojeździ. Szybko pewnie się jakoś da, ale taki bieda osprzęt ma pewne ograniczenia i o ile ma się porównanie z czymś innym, to będzie tylko zabierał frajdę i denerwował częstymi awariami.