dawozbjj Napisano 27 Marca Udostępnij Napisano 27 Marca Cześć i czołem, potrzebuję wsparcia w wyborze roweru, raczej typu full. Dlaczego full: - bo gravel mnie nudzi, bo nudzą mnie długie wyprawy, a jedyny moment kiedy czuję, że żyję, to jakiś zjazd - bo to komfort jazdy w porównaniu do takiego sztywniaka jak wyżej wymieniony - mieszkam w miejscu gdzie jest płasko, więc jakiś duży skok nie będzie przeze mnie wykorzystany, 100-120mm wydaje się słuszne, ale jak ktoś wie lepiej, albo jeśli się mylę, to chętnie się o tym dowiem - jestem amatorem, i nim w tej dziedzinie pozostanę, stawiam komfort ponad sekundy, ale na rowerze turystycznym umarłbym po minucie ze znudzenia - budżet? Przyjmijmy, że mnie stać na dobry sprzęt, ale nie widzę sensu wydawania 30 tysięcy złotych, bo się nie ścigam, i nie jeżdzę codziennie - nie znam się na kątach, ramach, geometrii, i tutaj przyda się mi porada od Was - 181 wzrostu, 85 kilogramów wagi, ale rozmiar to już wybiorę sobie ze sprzedawcą - sprzedawcy proponują mi maszyny typu Specialized Stumpjumper, Trek Top Fuel 7 gdzie ja nigdy ich możliwości nie wykorzystam. Pomożecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tyfon79 Napisano 27 Marca Udostępnij Napisano 27 Marca No to jak nie wykorzystasz to jakie masz oczekiwania skoro ten Srek 7 to taki sobie rower z kiepskim dla przykładu amorem. Kupisz od nich coś niżej to będzie znowu ścierwo za dużą kasę. Może poszukaj sprzedawców innych marek typu zwykły Giant Trance 2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawozbjj Napisano 27 Marca Autor Udostępnij Napisano 27 Marca Słuchaj, dlatego piszę o poradę, bo zaproponowane przez nich modele są moim zdaniem trochę na wyrost. Oczekiwania? Opisałem w swoim poście, ale jak czegoś brakuje, to daj znać - chętnie dopowiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tyfon79 Napisano 27 Marca Udostępnij Napisano 27 Marca To inaczej bo wybrałeś sobie najbardziej odjechane marki w stosunku cena jakość. Jak dla mnie możesz sobie kupić najniższy model tego Treka tylko jak pisałem to będzie ścierwo. Czy jak być kupował pralkę na tylko jedno pranie w miesiącu to kupił byś najtańszy syf na rynku czy jednak coś co będzie jako takie? Fulla jako takiego nie kupuje się a już w tych czasach dla wykorzystania tylko by ci się wszystko nie posypało w jeden sezon. Czy płasko czy nie wszystko jakoś pracuje. Kupisz na amorku typu Judy bo stwierdzisz, że innego nie wykorzystasz to jak ci padnie a to kwestia czasu jesteś w plecy pod kilkoma względami. I cenowo i formalności z zakupem jednak czegoś co może i nie wykorzystasz ale ci się nie rozpadnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawozbjj Napisano 27 Marca Autor Udostępnij Napisano 27 Marca Ale... ja sobie tych modeli nie wybrałem. To one zostały mi zaproponowane, a ja się pytam, jakie są alternatywy, bo czuję, że są lepsze rzeczy na rynku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KSikorski Napisano 27 Marca Udostępnij Napisano 27 Marca OK, czyli nie wyścigówka, ale też "mniej roweru" niż stumpjumper... Proponowałbym: Canyon Lux Trail CF6 (lub wyższy): https://www.canyon.com/pl-pl/rowery-gorskie/cross-country-bikes/lux/lux-trail/lux-trail-cf-6/3347.html?dwvar_3347_pv_rahmenfarbe=GY%2FBK NS Bikes Synonym TR1 / TR2 Radon Skeen Trail w dowolnie wybranej wersji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tyfon79 Napisano 27 Marca Udostępnij Napisano 27 Marca 54 minuty temu, dawozbjj napisał: Ale... ja sobie tych modeli nie wybrałem. To one zostały mi zaproponowane, a ja się pytam, jakie są alternatywy, bo czuję, że są lepsze rzeczy na rynku. Tego nie kwestionuję tylko sugeruję tym bardziej jak masz sugestie o nie wykorzystaniu to skieruj się w stronę innych marek lub jak musisz to faktycznie trzeba sypnąć kasą w tego Treka czy Speca. Inaczej wpadniesz na minę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Galvatron Napisano 27 Marca Udostępnij Napisano 27 Marca Rzuć okiem na Trance'a 1: https://www.giant-bicycles.com/pl/trance-29-1 Zawieszenie, napęd i hamulce sa dobrej jakości. Tarcze hamulcowe trzeba od razu wymienić na coś w rodzaju RT-66, bo te fabryczne sa kiepskie. Serwis tych Foxów po 125 godz. jazdy kosztuje 1300 zł. Ścigacze XC w rodzaju Luxa sobie daruj, bo pozycja na nich nie jest zbyt wygodna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
c1ach Napisano 27 Marca Udostępnij Napisano 27 Marca (edytowane) Na Trance siedzi i jeździ się jak na typowej górskiej trailówce, pomimo mniejszego skoku. Fajny all-rounder ale nie na płaskopolskę. To morski jacht jest. Postawiłbym na coś bardziej ściganckiego, skoro deklarujesz użytkowanie na płaskim i nie wspominasz o wyjazdach w góry. Każdy typ roweru da się tak dobrać i ustawić pod siebie, że zrobisz setkę bez bólu. Edytowane 27 Marca przez c1ach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaloryfer Napisano 27 Marca Udostępnij Napisano 27 Marca 3 godziny temu, Galvatron napisał: Ścigacze XC w rodzaju Luxa sobie daruj, bo pozycja na nich nie jest zbyt wygodna. są też Luxy Traile Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.