Skocz do zawartości

[MTB] Full dla amatora


dawozbjj

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć i czołem,

potrzebuję wsparcia w wyborze roweru, raczej typu full. Dlaczego full:

- bo gravel mnie nudzi, bo nudzą mnie długie wyprawy, a jedyny moment kiedy czuję, że żyję, to jakiś zjazd 

- bo to komfort jazdy w porównaniu do takiego sztywniaka jak wyżej wymieniony 

- mieszkam w miejscu gdzie jest płasko, więc jakiś duży skok nie będzie przeze mnie wykorzystany, 100-120mm wydaje się słuszne, ale jak ktoś wie lepiej, albo jeśli się mylę, to chętnie się o tym dowiem 

- jestem amatorem, i nim w tej dziedzinie pozostanę, stawiam komfort ponad sekundy, ale na rowerze turystycznym umarłbym po minucie ze znudzenia 

- budżet? Przyjmijmy, że mnie stać na dobry sprzęt, ale nie widzę sensu wydawania 30 tysięcy złotych, bo się nie ścigam, i nie jeżdzę codziennie 

- nie znam się na kątach, ramach, geometrii, i tutaj przyda się mi porada od Was

- 181 wzrostu, 85 kilogramów wagi, ale rozmiar to już wybiorę sobie ze sprzedawcą  

- sprzedawcy proponują mi maszyny typu Specialized Stumpjumper,  Trek Top Fuel 7 gdzie ja nigdy ich możliwości nie wykorzystam. 

 

Pomożecie? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To inaczej bo wybrałeś sobie najbardziej odjechane marki w stosunku cena jakość. Jak dla mnie możesz sobie kupić najniższy model tego Treka tylko jak pisałem to będzie ścierwo. Czy jak być kupował pralkę na tylko jedno pranie w miesiącu to kupił byś najtańszy syf na rynku czy jednak coś co będzie jako takie? Fulla jako takiego nie kupuje się a już w tych czasach dla wykorzystania tylko by ci się wszystko nie posypało w jeden sezon. Czy płasko czy nie wszystko jakoś pracuje. Kupisz na amorku typu Judy bo stwierdzisz, że innego nie wykorzystasz to jak ci padnie a to kwestia czasu jesteś w plecy pod kilkoma względami. I cenowo i formalności z zakupem jednak czegoś co może i nie wykorzystasz ale ci się nie rozpadnie. 

Odnośnik do komentarza