Skocz do zawartości

[szprychy] koło z silnikiem


XC100S

Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuje pomocy w sprawie naciągu szprych w kole tylnym z silnikiem. 

Rower Elops 900e, koło 28, szprychy grube chyba 3,2 mm,  36 sztuk. 

Strona napędowa naciągnięta i jest okay a strona hamulcowa szprychy raczej słabo i nie równo naciągnięte. 

Zwłaszcza jest źle że nie są równo naciągnięte, tak myślę i mi to przeszkadza. 

Ostatnio dwie pękły od strony silnika, hamulcowa strona. 

Dwa razy serwis to robił i koło jest w miarę proste ale jak wyżej. 

Rower waży 25 kilo, pozycja krzesełkowa kierującego, bateria na bagażniku, silnik w kole. 

Uważam że szprychy powinny być mocno naciągnięte a każdy luz pracy powoduje dodatkowe przeciążenia. 

To nie jest koło roweru "analogowego" tylko elektryka z dużym obciążeniem koła. 

Będę na reklamacji w serwisie i czy mam rację ? 

Co mam im przekazać ? 

Edytowane przez XC100S
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację. Tylko nie można ciągnąć ponad możliwości samych obręczy. Żeby naciągnąć stronę hamulcową trzeba znacznie mocniej (ze wzgl na kąt) naciągnąć str napędową. Często niestety te "elektryki" z silnikiem w kole mają tanie obręcze, nieprojektowane do takich obciążeń. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...