hawkeye Napisano 23 Marca 2023 Napisano 23 Marca 2023 Cześć! Obręcz XM421 + CST Jack Rabbit II PRO 3C Eps (nie TLR- model TR-CS515). Załączam zdjęcie. Wycieki są w kilku miejscach, na obu kołach. Przy pierwszym pompowaniu to było nieciekawie. Później trochę się pouszczelniało. Po kilku godzinach powietrze schodzi (tak do 0,8 bar) i jak napompuje do 2,0 bara to znowu się gotuje przy rantach. Mleko stans. Czy jest szansa, że to się pozakleja? Super mi się jeździ na tych oponach i szkoda byłoby z nich rezygnować ;/
Mihau_ Napisano 23 Marca 2023 Napisano 23 Marca 2023 Cytat Super mi się jeździ na tych oponach i szkoda byłoby z nich rezygnować ;/ No to przecież możesz na nich jeździć nadal. Wystarczy założyć dętki 🤣
hawkeye Napisano 23 Marca 2023 Autor Napisano 23 Marca 2023 dziękuję bardzo za radę, może nie potrzebnie zamieściłem ten komentarz o rezygnacji. Temat jednak jest o uszczelnieniu takiego koła
Mihau_ Napisano 23 Marca 2023 Napisano 23 Marca 2023 Nie uszczelni się i tyle, nie wiem jakiej odpowiedzi oczekiwałeś. Po prostu konfiguracja stopki tej opony i tego rantu obręczy ze sobą nie gra
hawkeye Napisano 23 Marca 2023 Autor Napisano 23 Marca 2023 Właśnie takiej czy się uszczelni czy nie. W pierwszym poście tej odpowiedzi nie było
KSikorski Napisano 23 Marca 2023 Napisano 23 Marca 2023 Miałem podobny motyw z CST trail fiend. Po tygodniu dopompowywania i dodawania małych ilości mleka uszczelniło się w sposób trwały. Potem do zajechania opony już jej nie zdejmowałem. Mleko to było expand sealant.
RabbitHood Napisano 23 Marca 2023 Napisano 23 Marca 2023 Jeden rabin mówi tak drugi rabin mówi nie. A tak w sumie to ty powinieneś najlepiej wiedzieć bo oponę masz pod ręką.
TheJW Napisano 23 Marca 2023 Napisano 23 Marca 2023 Przerabiałem kilka kompletów TR-CS515 z różnymi obręczami, głównie na mleku Stan's, i prędzej czy później zawsze się uszczelniały. Napompuj do 2,5-3bar (jeśli obręcz pozwala), zrób porządny "taniec bezdętki", żeby mleko wewnątrz opony się wymieszało i zalało krawędzie. Możesz też się kawałek przejechać. Zostaw koło na noc, możesz też nim w międzyczasie parę razy obrócić, żeby do nieszczelności dostała się kolejna porcja mleka. W jednym z kompletów miałem problem z nietrzymaniem przy pionowych nadlewach na rancie opony, musiałem je usunąć cążkami. Ale w Twoim przypadku, a przynajmniej na zdjęciu, tego nie ma.
hawkeye Napisano 23 Marca 2023 Autor Napisano 23 Marca 2023 Ja już na nich jeździłem z mlekiem (nie ucieka tak szybko żeby trasy nie zrobić). A ile mleka lałeś do 29x2,25 ?
TheJW Napisano 23 Marca 2023 Napisano 23 Marca 2023 Klasycznego Stansa ok. 90-100 ml na koło. Wystarczało żeby spokojnie przejeździć do końca życia opony, czyli u mnie ok. 2000km. 😜
hawkeye Napisano 23 Marca 2023 Autor Napisano 23 Marca 2023 Nie będę się kopał z koniem. Sprzedawca w opisie informował że opona jest bezdętkowa. Spójrzcie jak wygląda stopka mezcala tnt, a jak wygląda stopka tego CST (te "szwy") . Próbowałem jeszcze ponownie założyć królika i nawet z kompresorem jest ciężko. Barzo TNT napompowałem ręczną pompką bez kropli mleka i trzyma. To jest to o czym @TheJW wspominałeś.
Kettler Napisano 24 Marca 2023 Napisano 24 Marca 2023 Dziwne opona niewątpliwie Tubeless, widać że pociła się w wielu miejscach a nie tylko w pokazanym przez Ciebie miejscu. Wygląda jakby na całym obwodzie osnowa nie była przykryta gumą. Jeżeli nie możesz jej zwrócić ja bym spróbował zeszlifować te nierówności.....
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.