Skocz do zawartości

[rower] pierwszy endurance


byqsk8

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć, planuje zakup pierwszej szosy i chciałbym iść w kierunku endurance, mam na oku dwa rowery, jeden funkiel nówka Canyon Endurace 6 AL na tiagrze z hamulcami hydraulicznymi, drugi to używany Cube cross race pro 2020, jak obecny właściciel roweru pisze są jakieś pęknięcia wokół nypli na tylnym kole, rower jest na 105 też z hydraulika. Doradzcice w co lepiej iść, nówka na tiagrze czy używka na 105 z myślą o wymianie obręczy? Poniżej linki do obu sztuk plus zdjęcie tych pęknięć z Cuba'a

https://www.canyon.com/pl-pl/road-bikes/endurance-bikes/endurace/al/endurace-6/2732.html?dwvar_2732_pv_rahmenfarbe=BK%2FBK

https://m.olx.pl/d/oferta/cube-cross-race-pro-shimano-105-r7000-CID767-IDRX1Uf.html

Z góry dzięki za każdy odzew.

Screenshot_2023-02-28-13-32-24-71_d4c83e98b7363fb18e9bde28130b0ba3.jpg

Napisano
Cytat

Cześć, planuje zakup pierwszej szosy i chciałbym iść w kierunku endurance

No i wrzucasz przy takim założeniu cyklokrośkę od cuba?

Co ona ma wspólnego z szosą i dodatkowo co ona ma wspólnego z "endurance"?

Napisano

I "trochę" mu do "endurance'owej" geometrii brakuje...

Dwa rowery z pierowotnego wpisu - ta sama top = 554... a główka ramy 3cm różnicy co się bezposrednio przekłada na wysokość kokpitu (zasięg mają ten sam) baza kół różna o 2cm ( i to na ogonie realizowane)... tak samo będzie się jeździło? Autor coś zasygnalizował...

To naprawdę są różne rowery a cube nie został stworzony do długich stosunkowo spokojnych jazd. Więc może dajmy szanse przemyśleć autorowi temat zamiast "Jak na pierwszy rower... I że tanio"

Ps. Koła w tanich cubach to syfilis, nie ważne w jakim są stanie bo z fabryki wychodzą nadając się tylko do recyklingu. 

Napisano

Rowery mają rozmiary. Superior jest w innym niż cube jaki wrzuciłeś wcześniej. Twój wzrost jest elastyczny? 

A superior ogólnie ok. Tutaj akurat masz ramę, na której robią zarówno szosę jak i gravela. Na plus, że możesz sobie szersze opony zamontować, na minus, że jeżdżąc na szosowych strasznie duże prześwity w ramie zostają 

Napisano

180cm, wczoraj miałem okazję przejechać 30km na decathlonowym triban grvl 520, niby gravel ale grupa szosowa 105 i rozmiar M był bardzo wygodny. co do tych prześwitów jak mam mniejsza oponę oprócz estetyki będzie miało to jakieś znaczenie?

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...