Skocz do zawartości

[do 3500] Jaki gravel kupić? - względnie wygodna geometria


kozuba

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Zastanawiam się jaki gravel kupić. Myślałem o czymś do 3000, jednak byłbym skłonny dołożyć jeśli jakość byłaby ZAUWAŻALNIE wyższa, bo nie jestem pewien czy cena wyższa np o 800 zł jest uzasadniona. Czy moglibyście mi podpowiedzieć czy któryś z poniższych rowerów jest coś warty, albo polecić coś podobnego.

 

Jako że nie jestem jakiś mega profesjonalistą, mogłaby to być łagodna geometria

 

1) Kross Esker 1.0

2) Kross Esker 2.0

3) Romet Aspre 1

4) Romet Boreas 1

5) Accent falcon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Geometria żadnego z tych rowerów nie jest "rekreacyjna".

Ogólnie jeśli chodzi o modele, które podajesz to osobiście wziąłbym eskera 2. Masz pełną grupę sora i napęd, który sprawdzi się u początkującego.

Alternatyw praktycznie nie ma, "polskie" marki raczej przodują w stosunku jakość/cena. Jedynie jakieś gravele z decathlona mogłyby powalczyć ale ich się nie da kupić😁

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie odpuść Romety jeśli wygodna pozycja jest priorytetem. Te rowery mocno wyciągają, mają zdecydowanie sportową pozycję. W sumie Romety to przebrandowane przełajki. Zwłaszcza uważałabym na Boreasa 1 i jego zakres przełożeń.

Esker jest bardziej wygodny, to wg mnie jest rozsądny kompromis pomiędzy sportowymi gravelami a tym komfortowymi. Eskery są bardzo krótkie, warto się przymierzyć.

Możesz jeszcze zobaczyć Marin Nicasio w bazowej wersji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Panowie za odpowiedzi. Jeszcze pytanie - połowę czasu jeżdżę u siebie - WTR I polne drogi + szutry, A połowę czasu u dziewczyny w mieście, głównie sciezki+ trochę drog lokalnych. Jaki rower polecacie tu I tu. Rozumiem że dla opcji 1 Gravel się sprawdzi? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany