Skocz do zawartości

[2500] Gazelle Cityzen c8


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Pojawił się taki o to rower:

https://www.olx.pl/oferta/rower-gazelle-cityzen-CID767-IDH3cxC.html

Zatsanawiam się, czy nie kupić go dla ojca. Tylko rodzą się dwa pytania. Pierwsze jest takie, jaki to może być rocznik tego roweru? Chłop co go sprzedaje, nie wie, ale handluje rowerami z Holandii więc jak bierze hurtem to może się nie Zagłębia. Druga kwestia, jeśli wszystko byłoby sprawne i po oględzinach wyglądał by na niezużyty, warto kupić za te pieniądze?

Pozdrawiam.

Napisano

Za te cenę rower powinien być w stanie idealnym. Rower miejski w średnim stanie można kupić za około 700 zł. Ten nie jest stary, ma kilka lat.

Napisano

To ile miejski rower kosztował jako nowy nikogo nie interesuje, w tym kraju niewielu chce płacić za takie coś więcej niż kilka stów. Ile % osób szukających takiego roweru "doceni" gazelle i pasek? 0,5%? 

@Pawelekgit  Ogólnie sprzęt jest fajny, napęd na pasku cichy i bezobsługowy. Czy jest tyle warty to sam musisz zdecydować, na tle polskiego rynku używek pasek+nexus to w sumie nadal egzotyka i ciężko to wyceniać. 

Zdajesz sobie sprawę, że to rozmiar na bardzo wysokiego człowieka? 

 

Napisano

Tak zdaję sobie sprawę, natomiast na chwilę odpuściłem temat, ale widzę, że wciąż jest dostępny. Jakby udało się wyrwać za 2k, byłbym skłonny w niedalekiej przyszłości ewentualnie zainwestować w nowy pasek jakby tego wymagał rower. Muszę podjechać i pooglądać.

Napisano
W dniu 13.05.2021 o 23:47, Pawelekgit napisał:

Tak zdaję sobie sprawę, natomiast na chwilę odpuściłem temat, ale widzę, że wciąż jest dostępny. Jakby udało się wyrwać za 2k, byłbym skłonny w niedalekiej przyszłości ewentualnie zainwestować w nowy pasek jakby tego wymagał rower. Muszę podjechać i pooglądać.

To właśnie do dlatego piszę, że za tę cenę stan musi być bardzo dobry. Nie wiem ile kosztuje pasek, ale remont piasty Nexus to kilkaset złotych. Powinno się prewencyjnie robić serwis Nexusa co 3-5 tysięcy kilometrów. W praktyce, nie znając historii roweru, powinieneś zrobić to po zakupie, aby uniknąć awarii. Nie każdy serwis się tego chce podjąć. Jeszcze coś dojdzie i okaże się, że dobijesz do 2/3 ceny nowej Gazeli.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...