Skocz do zawartości
  • 0

Stopka do roweru Scott Sub Cross Lady 20


Gość Hania

Pytanie

Gość Hania

Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jaką stopkę kupić do roweru Scott Sub Cross Lady 20? Nie znam się na tym, a bez stopki źle mi się jeździ. Mieszkam w małym miasteczku, więc sklepów rowerowych nie mam zbyt blisko.
Będę wdzięczna za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Hania

Stopka z linku nie będzie się nadawała, bo tam nie ma żadnych otworów do przykręcenia.

Zdjęcie zrobiłam, ale chyba nie potrafię go tu wstawić :/

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Na pewno nie masz ukrytych otworów na śruby od wewnętrznej strony dolnej rurki tylnego trójkąta ?

Sposób mocowania zacisku hamulcowego eliminuje u Ciebie użycie większości dostępnych podpórek uniwersalnych.

P.S. Przewód hamulcowy nie jest przyczepiony do przelotki i wisi luzem. Radziłbym to poprawić, bo obecnie jest ryzyko że wkręci się w tylne koło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Hania

Nie ma żadnych otworów, ani z zewnątrz, ani wewnątrz. Stąd mój problem, bo gdyby były otwory, to jakąś stopkę bym dobrała.

I właśnie taką podobną, jak w Decathlonie, znalazłam wcześniej na Allegro, ale nie byłam pewna, czy taka będzie dobra.

https://allegro.pl/oferta/nozka-podporka-stopka-rowerowa-kls-kickdown-20-29-9311248776

Jednak najwidoczniej tylko taka będzie ok :)

Dziękuję za wszystkie porady. Pozdrawiam Was serdecznie :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też nie mogłem znaleźć tych otworów gdy w rowerze mojej Pani uszkodzilem stopke w transporcie. Rany, ale było !! No i ku mojemu zdumieniu mieli taką samą w jakiś ludzkich pieniądzach. Wydaje się, że w przeciwieństwie do wielu okolicznych firmowych serwisów ci są akurat całkiem porządni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Hania