Skocz do zawartości
  • 0

Problem z Schimano'chem (przednią przerzutką)

Gość Paweł Jumper

Pytanie

Gość Paweł Jumper

Witajcie!

Nie znam się na tyle by ocenić sytuację i potrzebuję Waszej pomocy. 

Czy urwanie załączonej w zdjęciu części przedniej przerzutki powoduje,że jest ona bezużyteczna? 

Tak ocenił to serwis, a ja mam wątpliwości bo nie wydaje mi się ona niezbędna nie wykluczam,że jestem w wielkim błędzie

Link do zdjęcia na dysku Google

https://drive.google.com/file/d/1rFdwMGdw1TRkZK3jM-SJOvxBztnLIxWL/view?usp=drivesdk

Dzięki i pozdrawiam

Odnośnik do odpowiedzi

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

• Podobna zawartość

• janjanjan
      Przez janjanjan
      Witam chciałbym wymienić kilka części w rowerze i moje pytanie dotyczy tego lepiej z 2 x 8 zmienic na 2 x 10 czy 2 x 11. Myślałem o przerzutce tylnej DEORE RD M - 6000 10 rz. albo XT Shadow RD M781 10 rz. lub 11 rz XT RD M8000 i wtedy do tego kasete jakąś dobrać. Druga zmiana to mechanizm korbowy na dwóch rzędach DEORE FC M6000 albo DEORE FC- M5100 i nie wiem czy jest jakaś zasadnicza różnica między tymi opcjami. Do tego przerzutka przód DEORE XT FD- M786 z obejmą. Co do manetek to chciałbym pomieszać lewą DEORE XT SL- M8100 + prawą DEORE SL M4100 z monitorkiem, czy będą te opcje ze sobą dobrze wspópracować? Co sądzicie o tym zestawieniu i co wybrać?
    • Yorgy01
      Przez Yorgy01
      Witam mam problem z przerzutka srama sx 12speed. Blokuje się na najwyższym biegu.

https://youtu.be/76Y78A3jtlE
    • Szymon_exc
      Przez Szymon_exc