Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gosciu3

Witam, mam 13 lat i za jakiś czas będę kupował rower. Przedział cenowy do 1500 zł ewentualnie troszkę więcej. 

Jestem raczej początkujący. Szukam roweru do robiena podstawowych tricków, do skakania po krawężnikach, zjeżdżania po schodkach ale także czasem to zrobienia dropa w lesie. Zależy mi także na tym, aby rower był w miarę wygodny. Amortyzator tylko przedni. Rower może być używany. Mam 163 cm wzrostu, waże 56 kg

(jeśli wybrałem złe miejsce na umieszczenie mojego pytania to przeoraszam, jestem tu nowy) 

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Gosciu3

A myślisz że jak dla mnie lepszy będzie rower z tylnym i przednim hamulcem i przerzutkami (czyli bardziej do stuntu) czy jednak typowa dirtówka z tylnym hamulcem i bez przerzutki? Częściej skaczę np ze schodów niż z dropa w lesie 

Bardziej podobają mi się dirtówki z jednym hamulcem ale jednak z przerzutkami bardziej uniwersalny

A tak jeszcze z innej beczki co sądzisz o Dartmoor gamer intro 26 z 2019/2020 roku? 

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
sznib

Jak zamierzasz czasami w lesie hopy poskakać przydałoby by się te 2 hamulce mieć. Drugi zawsze można dokupić. Co do przerzutek to zależy czy będziesz jeździł dłuższe trasy (np. dojazdy do tego lasu). Jak tylko krótkie dojazdy na miejscówki w mieście/skateparki to singiel starczy.

Ten Dartmoor to trochę bieda wersja, al na początek powinien dać radę.

Jakbyś chciał jednak bardziej uniwersalny rower z przerzutką i dwoma heblami, to lepiej Street Fightera:

https://mbike.pl/dartmoor-streetfighter-2020-p-309.html

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Gosciu3

W większości jeżdżę u mnie przed blokiem jest parę schodków, krawężniki i takie tam ale czasem jeżdżę do kolegów do pobliskiej wsi to mam tam z 1,5 km i cały czas płaska droga praktycznie więc chyba wezmę dirtówkę. I tak jak mówisz, gdy będzie mi brakowało przedniego hamulca zawsze można go dokupić. Dzięki! 

Udostępnij tego posta