slimson7221 Napisano 13 Czerwca 2020 Napisano 13 Czerwca 2020 Witam, W tematyce rowerów jestem mocno początkujący. Liczę na Waszą pomoc :) Ponad miesiąc temu zakupiłem sobie nowy rower - LAZARO X-FORCE V4 MEN 2020. Na rowerze przejechałem dotychczas 220 km. Robię trasy po 20-30 km, więc niewielkie. Rower wydawał mi się spoko jak na taką jazdę, poczytałem parę opinii i zdecydowałem się na zakup przez Internet. Rower po zakupie przeszedł regulację przerzutek bo nie chciał wrzucać na 3x8 i 3x9 ale nie o tym... Wszystko było ok do dzisiaj. Po przejechaniu 200 km postanowiłem nasmarować delikatnie łańcuch smarem do tego przeznaczonym. Łancuch być moze tego nie wymagal, ale slyszalem ze po jakimś tam przebiegu nalezaloby go przesmarowac. Przyznaje - nie czyscilem go przed nalozeniem smaru - jedynie nalozylem po kropelce na ogniwo. Dodam, że rowerem jezdzilem tylko po asfalcie, nie bylo piasku, nie byl nawet zakurzony. Dzisiaj po smarowaniu zrobilem rowerem 25 km - od poczatku trasy zaczał delikatnie stukac na najwyzszej przedniej zebatce - na pozostalych OK. Zaczałem szukac co jest przyczyna i oto to zaobserwowałem na zdjeciu ponizej - połamane/zjechane zeby... Na zdjeciu zamiescilem jeden ząb, ale w takim stanie są conamniej 4. To wydaje sie powodem, ale pytanie do ekspertów, jak to możliwe ze w nowym rowerze po 220 km łamia się zeby? To wogole mozliwe, czy ktos po prostu zrobil mnie w balona, a moze ja cos zle zrobilem? Dodam najciekawsza rzecz, otoz okazuje sie, że przepadła gwarancja, bo nie bylem w serwisie po 30 dniach od zakupu - dzis mija 32 dzien od zakupu. Czy to oznacza, że mam wymieniac cala kasete na wlasny koszt? Jak działa rekojma w tym przypadku? Macie jakieś doswiadczenie jak sprzedawca do tego podejdzie? Nie usmiecha mi sie wydawac 200-300 zl na nowa korbe w rowerze za ktory zaplacilem miesiac temu 1750 zł... Jak to mozliwe? :)