Skocz do zawartości

[Kaseta] Różnica między Shimano CS-HG200 a CS-HG30


Viera

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Potrzebuję waszej porady, ponieważ jestem trochę zielony w sprawach sprzętu rowerowego. Otóż zakupiłem na allegro kasetę SHIMANO CS-HG30 a dostałem SHIMANO CS-HG200. Pytanie moje brzmi następująco. Towar nie zgadza się z tym, który zamówiłem wiec czy są jakieś znaczące różnice w obu kasetach? Nie wiem czy reklamować towar czy może CS-HG200 jest odrobinkę lepsza pod jakimś względem a sprzedawca z uwagi na brak HG30 dał mi modelowo lepszą ( wyższy numer HG30 < HG200 ) czy może różnica sprowadza się jedynie do wagi kasety?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaseta cs-hg30 9 rzędów 11-32t. 

https://allegro.pl/oferta/kaseta-shimano-cs-hg30-9rz-11-32-mtb-8548336158

Mam to dokładnie w tym rowerze. 

https://www.unibike.pl/unibike2014/evolution.html

Natomiast dostałem taką 

CS-HG200 11-32T 9 rzędów 

https://allegro.pl/oferta/kaseta-cs-hg200-9-11-32-9s-shimano-altus-czarna-8075538442

Próbowałem znaleźć różnice i udało mi się dowiedzieć, że różnią się przełożeniami i wagą. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co racja to racja, że sprzedawca powinien poinformować klienta o wszystkich niezgodnościach z zamówieniem. Skontaktuje się z nim,  dopytam czy to błąd czy celowy zamiar y wymienie ją na CS-HG400.  Dzięki za szybką odpowiedź :thanks:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Janu_sz napisał:

wszystko OK, tylko jeżeli kupujesz HG30 to taki powinieneś dostać, albo przynajmniej przed wysyłką Hg200 powinni zapytać.

Pełna zgoda. Dlatego znalazłbym u innego sprzedawcy wyżej wymienione dwie kasety - dał  temu sprzedawcy linki i poprosił o zwrot różnicy w cenie ( pewnie max 25 pln ) Bo jak sprzedawca ma płacić za wysyłkę ( zwrot ) i wysyłkę nową to prawie na jedno mu wyjdzie.

1 godzinę temu, Viera napisał:

wymienie ją na CS-HG400.

To byłaby najlepsza opcja.

Odnośnik do komentarza