Skocz do zawartości
polarna

[ankieta] Wpływ temperamentu na motywację do uprawiania sportu

Rekomendowane odpowiedzi

polarna

Szanowni Państwo, w imieniu mojej znajomej zwracam się z gorącą prośbą o wypełnienie ankiety.

Notka od autorki:

Dzień dobry Nazywam się Katarzyna Herko i jestem studentką ostatniego roku psychologii Wydziału Zamiejscowego Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS. Przeprowadzam badania dotyczące postaw wobec sportu. Udzielone przez Państwa odpowiedzi pozwolą na poszerzenie wiedzy na ten temat. W związku z tym proszę o wypełnienie poniższych kwestionariuszy, co nie powinno zająć więcej niż 15 minut. Badanie jest anonimowe, a jego wyniki zostaną wykorzystane wyłącznie do celów naukowych. Prosimy Państwa o udzielenie odpowiedzi na wszystkie pytania zamieszczone w kwestionariuszach. Dziękuję

Link do ankiety

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
EdytaM

Poszło ;)

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• frantx2
      Przez frantx2
      Witam wszystkich
      Potrzebuję pomocy ,gdyż  chciałbym się dowiedzieć
      1. Czy ktoś miał do czynienia z tym rowerem i jak on się sprawuje?
      2. Czy w cenie między 3500-3800 jest on opłacalny czy będzie go można niedługo kupić taniej czy może coś innego w tych pieniądzach ?
      3. Zastanawiam się mocno nad doborem ramy jestes tak jakby pomiędzy M i L mam 180cm wzrostu i dł nogi ok 82cm i niewiem na który się zdecydować. Mieszkam w górach jednak nie będzie on służył tylko do jazdy po lasach ale i drogami .
    • Gość Natalia
      Przez Gość Natalia