Skocz do zawartości

[do 3000zł] MTB


fleks

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jest to mój pierwszy post na forum. Jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o rowery (na co dzień biegam), dlatego proszę Was o pomoc.

Mam 185cm wzrostu, ważę 81kg, przekrok 84mm.

Szukam roweru MTB do ok. 3000zł. Oczywiście delikatnie droższe modele jestem też w stanie rozważyć, ale musi to być naprawdę uzasadniony wybór (wolałbym budżetu nie przekraczać). Z rowerów, nad którymi się zastanawiam to:

Kross level 6.0 29x19" za 2800zł

Unibike Fusion 29 za 2449zł

Kross Black Edition 4 M za 1650zł (po przecenie z 2499zł)

a najchętniej to kupiłbym taki: Unibike Flite 29, lecz cena 4000zł jest poza zasięgiem (może trafię gdzieś na promocji...?)

 

Fajnie jakby rower miał osprzęt z grupy Shimano Deore, ale Alivio też chyba będzie ok...

Rowerem będę przede wszystkim jeździł po mieście po asfalcie (90%), ale też od czasu do czasu po lesie z dziećmi. W ciągu roku nie planuję robić dużej liczby kilometrów, raczej jazda będzie rekreacyjna i czasem dojazdy do pracy (15km w jedną stronę). Szczerze powiedziawszy nie jestem jakimś entuzjastą jazdy na rowerze (nie planuję robić dużego kilometrażu rocznego), ale chciałbym kupić rower na lata, więc fajnie by było jakby był porządny, ale też nie za drogi. Zastanawiam się czy ten rower za 1650zł spełni moje oczekiwania czy jednak celować w trochę porządniejsze rowery? Są jakieś fajne alternatywy dla podanych przeze mnie rowerów? Teraz chyba jest dobry czas na zakup rowerów (wyprzedaże)? Czy może lepiej jeszcze poczekać do zimy?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://www.rowerzysta.pl/rower-gorski-unibike-flite-29-2019.html