Skocz do zawartości
Bartekk.

[Rama] Na bikes clash

Rekomendowane odpowiedzi

Bartekk.
Napisano (edytowane)

Chce złożyć swój rower do mtb/dirt/street

Jestem nowicjuszem więc nwm jak dobierać amortyzatory do ram i jak np sparwdzac czy będą pasowaly

Wybrałem ramę ns bikes Clash (https://rowerowy.com/mtb/czesci/ramy/enduro-all-mountain/prod/ns-clash-frame-18)

Potrzebuje amortyzat od rocka shoxa do około 900zl który będzie oczywiście pasował

Kierownicy ,siodełka, hamulców  łańcucha  i ogólnie wszystkich potrzebnych rzeczy  powinniście wiedzieć o co chodzi.

Z góry dziękuję

 

Edytowane przez Bartekk.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
skom25
Teraz, Bartekk. napisał:

Potrzebuje amortyzat od rocka shoxa do około 900zl który będzie oczywiście pasował

Nie da rady, nawet z używką może być ciężko.

No i jak zwykle ta sama porada. Nie masz pojęcia co robisz, kup gotowy rower.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dykciarz

W takiej kasie szukałbym jakiegoś bombera 66 :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Bartekk.
4 godziny temu, skom25 napisał:

Nie da rady, nawet z używką może być ciężko.

No i jak zwykle ta sama porada. Nie masz pojęcia co robisz, kup gotowy rower.

Patrzyłem na rockshoxy i widziałem że niektóre chodzą po ~500zl. ~700, ~ 900 

Na stronach rowerowych. Co prawda nwm czy pasujące do tej ramy ale są.

Screenshot_2019-07-20-16-43-29-632_com.android.chrome.png

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
skom25

To są amortyzatory do jazdy po bułki...

Nie wiesz czy pasuje, a w specyfikacji ramy masz jasno napisane jakiego skoku powinieneś szukać. Nawet na screenie który wkleiłeś, widać że to co innego.

  • +1 pomógł 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Krips
      Przez Krips
      Witam mam suport w bmx chciałem go wymienić. Nawalałem młotkiem nie chcialo pójść to popsikalem wd i też nie poszło. To jest suport wbijany. 
    • Krips
      Przez Krips
      Siema mam pytanie czy mogę nagwintowac widelec sztywny firmy widelec: identity rebate park fork. I gdzie mogę go oddać żeby mi nagwintowali? 
    • Jst
      Przez Jst
      Witam, szukam roweru ze składaną ramą, z uwagi na potrzebę przechowywania w stancji. Powinien być miejski/ podmiejski z dobrymi przerzutkami - Shimano są ok i fajnie by było jakby miał fajniejsze hamulce typu tarczowe. Doradźcie jakiego modelu szukać 
    • Hexazgon
      Przez Hexazgon
      Witam mam pytanie ponieważ mam zamiar wymienić amortyzator w moim rowerze chce się upewnić ile skoku mogę wstawić aby rama nie pękła rower to kross hexagon 5.0 na kołach 29 aktualnie stoi na oryginalnym amortyzatorze (jeżeli macie jakieś propozycje podrzucajcie link w odpowiedzi)
       
    • altControl
      Przez altControl
      Siemano wszystkim.
      Problem1: luz na laczeniu rama <--->  tylni widelec(dolna strona)
      Problem2: gdzie znalezc czesci do wymiany??
      Niby czesci sa w zestawie "out of bound bearings kit #3", ale jest niedostepny. Jesli ktos mial z podobnym przypadkiem do czynienia to prosze o pomoc.
      Czy moze da sie gdzies dorobic czesci??
      Dodaje zdjecie na orientacji, gdzie wystepuja luzy.
       

×