Skocz do zawartości

[Amortyzator przód] Amortyzator do ciężkiego crosa


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam potrzebuję zmienić uginacz na amortyzator obecnie mam wsadzony NVX sf-15 rura 1 1/8" prosta, skok 75mm, jeżdżę głównie po lekkim terenie i mieście dojazd do pracy 200-300km tygodniowo zdarzają się też wyprawy po 100km/dzień.

Do roweru w maju dołożyłem napęd elektryczny i waga pojazdu wzrosła do 30-40kg zależy jak załaduje sakwy ja ważę 100km więc spora masa się robi do tego dochodzi prędkości często dochodząc do 40-50km/h. Czy jest coś sensownego co poprawi komfort bo mam problem z bólem rąk próbowałem zmieniać pozycje, wysokość kierownicy, zmieniać mostek z lepszym lub gorszym skutkiem została tylko amortyzacja. 

Z góry dzięki za pomoc

Napisano
Teraz, naku napisał:

prędkości często dochodząc do 40-50km/h

E-rower ma WSPOMAGANIE kończące się przy 25km/h. Jeśli toto jedzie bez pedałowania 40-50km/h to nie jest rower, więc nie to forum. 

Napisano
Teraz, m0d napisał:

E-rower ma WSPOMAGANIE kończące się przy 25km/h. Jeśli toto jedzie bez pedałowania 40-50km/h to nie jest rower, więc nie to forum. 

Po wypowiedzi wnioskuję że w życiu na ebiku nie siedziałes i jeśli posiadasz jakieś kompleksy to może prościej się nie udzielać, potrzebuję amortyzatora rowerowego i w takim dziale o niego pytam

Napisano

Mam gripy esi chunki te najgrubsze ergonomicznych jeszcze nie próbowałem, a co do prędkości to na analogu większe niż po dodaniu elektryka osiagalem teraz nie dociskam na zjazdach poprostu bardziej trzymam stała prędkość i przeróbka była głównie po to by nie musieć brać prysznica zaraz po przyjeździe do pracy. 

Przykładowe przejazdy do pracy ale takie standardowe nie docisniwte na Maxa przed i po elektryfikacji

 

 

IMG_20190705_182139.jpg

Screenshot_20190705_182111.jpg

Napisano

Następni samobójcy po tych od hulajnóg rosną. Załóżcie sobie dzieci swoje forum i róbcie tam drutowania czegoś co próbujecie nazywać rowerami.

To o czym piszecie to nie rower !

Napisano
Teraz, Janu_sz napisał:

Następni samobójcy po tych od hulajnóg rosną. Załóżcie sobie dzieci swoje forum i róbcie tam drutowania czegoś co próbujecie nazywać rowerami.

To o czym piszecie to nie rower !

Następny Janusz z kompleksami to znajdź mi amor z rura sterowa 1 1/8" pod koło 28" nie będący amorem rowerowym

 

Napisano
Teraz, Kacperek12 napisał:

Janu_sz tak ma, że zawsze musi narzekać.

Ten typ tak ma.

Ale narzeka a nawet nie czyta pisałem że wcale nie jeżdżę dużo szybciej tylko trochę mniej się męczę a nie jest fajnie cały spocony do pracy przyjeżdżać, ja jakoś nie lubię jeździć powoli nawet bez przeróbki dość szybko jeździłem. Dojeżdżam do pracy od 5 lat robiąc średnio 5000-6000 na sezon przez 4 lat jeździłem tym samym rowerem teraz w maju dołożyłem wspomaganie i już nagle ten rower nie jest rowerem i na pewno już nie pedałuje a takie tentno bierze się z czego. 

Elektrykiem tak samo można zrobić ostry trening z tym że przejdę większy dystans a jak będzie kiepski dzień to można bez zmęczenia pojeździć. 

Ciągle off top a porad o amortyzatorach brak 

Screenshot_20190705_194506_com.huawei.health.jpg

Napisano

@Kacperek12

Zabijesz kogoś nawet na DDR "rowerem" jadącym 40 km/h, ważącym 150 kg i ockniesz się za kratkami plując w swój durny łeb co narobiłeś. Wiesz o tym, że jak stanie się to na zmodyfikowanym sprzęcie, niezgodnie z prawem to kryminał ?

Może wtedy zmądrzejesz dzieciaku.

Napisano
Teraz, Janu_sz napisał:

@Kacperek12

Zabijesz kogoś nawet na DDR "rowerem" jadącym 40 km/h, ważącym 150 kg i ockniesz się za kratkami plując w swój durny łeb co narobiłeś. Wiesz o tym, że jak stanie się to na zmodyfikowanym sprzęcie, niezgodnie z prawem to kryminał ?

Może wtedy zmądrzejesz dzieciaku.

Rower jest 10kg cięższy niż przed przerobka i rozumim że dla ciebie 40 nie do osiągnięcia bo do takiej prędkości moja partnerka mając 50 na karku potrafi rozbujac miejska damska  z 3 biegowym nex 3, a jak byś nazwał kolarzy na szosowkach jeżdżących koło 60 seryjnym morderca i, bo i tacy mnie mijają na DDR bo jak już pisałem nie ciśnie po mieście 

Napisano

Nadal nie rozumiesz, że jak spowodujesz wypadek czymś co jest poza specyfikacją ustaloną prawem to dostaniesz # ?

Serio tak ciężko Ci to pojąć ? Po wypadku jedna z pierwszych czynności to sprawdzanie trzeźwości, a potem badanie techniczne pojazdu / roweru w tym wypadku /. Znajdą Ci silnik 750W i zdjętą blokadę prędkości, reszty się domyśl.

Napisano
1 godzinę temu, Janu_sz napisał:

Nadal nie rozumiesz, że jak spowodujesz wypadek czymś co jest poza specyfikacją ustaloną prawem to dostaniesz # ?

Serio tak ciężko Ci to pojąć ? Po wypadku jedna z pierwszych czynności to sprawdzanie trzeźwości, a potem badanie techniczne pojazdu / roweru w tym wypadku /. Znajdą Ci silnik 750W i zdjętą blokadę prędkości, reszty się domyśl.

A czy to jest forum o przepisach ruchu drogowego i temat o nie nadążających przepisach za zmianami?.

Wydaje mi się że to dział forum o tematyce amortyzatorów rowerowych i taki też temat założyłem to po jakiego grzyba tu się udzielasz, jeszcze nic z twojej strony nie padło związanego z tematem

Napisano

Tradycyjne pitolenie 3po3, a merytorycznie cieniutko...

W swoim crossie/trekingu zmieniłem amor z jakiegoś SR Suntour NVX na powietrznego NRX. Mimo wielu prób dobrania ciśnienia, starannego smarowania, jakość amortyzacji nie odbiega od poprzedniego dużo tańszego uginacza, ale:

- NRX jest sztywny, co przy mojej wadze ma duże znaczenie,

- nie ma luzów (w poprzednim po prawie 3 latach były już ślizgi mocno wypracowane),

- jest o około kilogram lżejszy.

Żeby odczuć różnicę w pracy musiał byś chyba kupić najwyższy model, a ból rąk raczej zniwelujesz zmianami pozycji. Nie tylko ustawienia kierownicy/mostka, ale również siodełka - jego wysokości, pochylenia, odległości. Dołożenie silnika zmieniło delikatnie punkt ciężkości i może to już wystarczyło byś przybierał inną od wcześniejszej pozycji?

Napisano
1 godzinę temu, Kacperek12 napisał:

Jak by był skok 100mm to by było dużo łatwiej.

A nie myślałeś na RS Paragon?

Oglądałem tego paragon ale były tylko w wersji 50 i 65 mm. A czy jest sens założyć coś na 100mm i sag np 35%

Napisano

Polecał bym ci amorek szczegolnie pod grubą  oś.  Suntour specjalnie do Ebika takie produkuje np. E25 czy E45 a z NRX także sa z czarnymi lagami i goleniami 32mm

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...