Skocz do zawartości

[do 4000zł] do jazdy po lesie

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam kolegów, chciałbym kupić rowerek do jazdy po lesie podjazdy i zjazdy. Wzrost 180 waga 95kg. Jestem totalnym laikiem, spodobał mi się Trek Roscoe 7 zwłaszcza rama. Co myślicie o tym rowerku czy warto go kupić czy jest coś lepszego w do tej kwoty. Jeśli coś taniej to lepiej. 

Napisano

No to brać skoro sie spodobał.

Tylko czy pluszaki to jest to co tygrysy lubią najbardziej?

Bo w końcu się okażę że jeździ głównie pop asfaltowych dróżkach,  i co tak ciężko idzie.....

Napisano
2 godziny temu, dovectra napisał:

No to brać skoro sie spodobał.

Tylko czy pluszaki to jest to co tygrysy lubią najbardziej?

Bo w końcu się okażę że jeździ głównie pop asfaltowych dróżkach,  i co tak ciężko idzie.....

Pluszak ma rower na asfalt chcę coś do lasu jak w temacie. 

Napisano

Ten rower ma napęd o bardzo małej pojemności. Z tyłu kaseta 11-42 a z przodu jedna zębatka 28. Na 42 z tyłu jest już miękko ale wcale znowu nie tak bardzo miękko : ) W lesie też bywa stromo i piaszczyście a piszesz o podjazdach. Z zębatką 28 na zjazdach nie dokręcisz - zapomnij.  Oczywiście na płaskie mowy nie ma.

To ścieżkowiec - najfajniejszy na przygotowanych ścieżkach bez większych podjazdów ani zjazdów do fajnej jazdy ze średnimi prędkościami.  

Szukałbym czegoś z napędem 2x11 bo Eagle 10-50 to już inny poziom cen. 

Napisano

Nie przesadzajmy, na blacie 28 i kasecie 42 można już sporo podjechać. Ale jeszcze więcej się podjedzie jak się masy własnej zrzuci z 10kg. Mam podobny wzrost co kolega i ważę 79-80, na takim sprzęcie podjeżdżam kilkukilometrowe podjazdy w Beskidach, oczywiście nie wszystkie ale całkiem sporo jednak. Może dla Kolegi jakiś dwublat z młynkiem 24 albo 22. 

Napisano

Bardzo fajny rower, sam poluję żeby gdzieś dorwać model testowy i zabrać w teren :)