Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Xeno6057

Witam, chce kupic sobie nowy amortyzator. Mam 700zł, Aktualnie posiadam fabryczny z Speca pitch (27.5). Chciał bym coś pod xc co zbieralo by dobrze nierownosci w lasach itp. Altualnie mam 100mm skoku, ale nowy moze miec do 120mm

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
dziksoltys

Przy tym budżecie to raidon

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
roro72

Polecam moj , nowka zaledwie pare kilometrow zrobilem , zerknij na dzial sprzedam .Rockshox  Recon RL pod kolo 27.5 , 100mm skoku....

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Qrnl
      Przez Qrnl
      Witam,
      Mam problem z amortyzatorem który chodzi lepko, zapada się lekko podczas wsiadania i potem chodzi z dużymi oporami, bardzo lepko. Praktycznie nie wybiera nierówność podczas jazdy z wyjątkiem zjazdu z kraweznika, a i tak wtedy ledwo reaguje. Chwilowo pomaga przemycie goleni, ale równiez nie w pełni. Widoczne są takie oleiste kręgi jak na załączonym obrazku. Rower ma około roku, niecałe 1000km. 
      Druga sprawa jest regulacja tego amortyzatora. Przejrzałem rysunki techniczne oraz instrukcję ze strony producenta i niczego się nie dowiedziałem. Jak wyregulować napięcie wstępne sprężyny? I do czego służą te 2 koreczki załączone na zdjęciu? 
      Pozdrawiam



    • Januszek09
      Przez Januszek09
      mam pytanie czy w rowerze btwin rockrider 540s zmieściłby się amortyzator dwupółkowy np.marzocchi bomber junior T?
      rower: https://www.decathlon.pl/rower-mtb-rockrider-540s-275-id_8379042.html
      Proszę o odpowiedź!
    • A5P3R
      Przez A5P3R
      Witam  Potrzebuję pomocy w doborze oleju do Boxxera WC 2014. Serwis miał robiony w kwietniu tego roku ale dostał dziwnej zamuły i myślę że wymiana oleju w dolnych goleniach (nie w tłumiku) i wyczyszczenie ich poprawi to. Z tego co rozumiem ze strony producenta to w tłumik idzie olej 5W a do dolnych goleni (czyli to co chcę zrobić) 15W, choć słyszałem że można też wlać np 10W. Dobrze zrozumiałem tą instrukcję?
       https://www.sram.com/sites/default/files/techdocs/2011_boxxer_world_cup_technical_manual_rev_b.pdf
      Drugie pytanie to jaki olej tam wlać? Myślałem nad czymś lepszym, czyli Motul Shock Oil VI 400 ale nie wiem jak to się liczy żeby gęstość była odpowiednia czyli te 15W, bo tu jest podana wskaźnikiem "VI". Na koniec myślałem wyjąć te gąbki do smarowania, wyczyścić, zamoczyć w świeżym oleju, zamontować z powrotem i posmarować uszczelki kurzowe "sram butter".  Był bym wdzięczny gdyby ktoś mi z tym pomógł  
      Z góry dziękuję za wszelką pomoc 
    • Blu3kkk
      Przez Blu3kkk
      Posiadam rower B'TWIN rockrider 540, mam tam amortyzator Sr Suntour XCR EVO. mam problem z regulacja go. Regulacja dzialala do czasu gdy ta dzwignia od regulacji nie odpadla, wlozylem to ale regulacja nie dziala. Czy moge cos z tym zrobic i jak rozkrecic ten caly amortyzator? Z  gory dziekuje za pomoc 
    • Karbex
      Przez Karbex
      Witam,
      Zakupiłem rower Merida model MTB EN 14766. Jako iż jest to mój pierwszy tak 'profesjonalny' rower oczywiście na samym początku wszystko musiałem sprawdzić . W pewnej chwili dorwałem się do tajemniczej funkcji na amortyzatorze pt. 'preload'. Pokręciłem w prawo, lewo aby obczaić od czego to pokrętło, po czym...... zauważyłem dziwną zmianę. Niebieskie pokrętło po prawej (służące jak mniemam do blokowania i odblokowania amorka) przestało płynnie chodzić, a podczas kręcenia 'tykało' zgodnie z ilością mojego kręcenia (podobnie pokrętło strona lewa, choć te ma prosty schemat tyka, tyka, kawałek płynnie chodzi, tyka tyka). Podczas jazdy amortyzator bez względu na ustawienie pokręteł, amortyzator był sztywny jak skała. I teraz pytanie do Was. Jako iż jestem nowy w tematyce tak skomplikowanej mechaniki rowerowej potrzebuję prostego na chłopski rozum wytłumaczenia. 1. Od czego służy to pokrętło, 2. Co mogłem zepsuć, 3. Czy według mojej bardzo prosto wyjaśnionej sprawy, coś zepsułem, 4. Czy powinienem udać się do serwisu, czy uda mi się naprawić to na własną rękę.
      Dziękuje za wszelaką uwagę, Pzdr.
      (P.S.: Przepraszam za wytłumaczenie niczym z epoki kamienia łupanego, lecz nie wiem jak można to opisać )
×