Skocz do zawartości

[szosa/gravel] Piewszy baran


maju_

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, w 90% przeklejam post z działu [zakup roweru z przedziału] - tam niestety 0 odpowiedzi przez ostatni tydzień. 
+ kilka update'ów 

Serdeczna prosba o pomoc i oświecenie w tych trudnych dla mnie chwilach. Jestem kompletnie zielony w temacie szosówek (pierwsza przejechalem sie w niedziele i wpadlem jak sliwka w kompot) #post z przed tygodnia - w ten weekend tez wypozyczylem szosowke i zrobilem prawie 90km drugi raz siedziac na takim rowerze# 
Milosc od pierwszego przejechania. Szykuje sie zakup pierwszego baranka  :wub:
Waga 80kg, 177 cm. Mierzylem Tribana 540 M i wydaje mi sie bardzo ok pod wzgledem rozmiaru. 
#update: jezdzilem tez na ridleyu fenix 54 i ktm strada 55 i bylo ok.#

Czemu szosa? Mieszkam w Austrii, mamy tutaj sciezke rowerowa na sciezce rowerowej + mase ladnego asfaltu. 
Czemu gravel? Bo fajnie by bylo czasami skrecic gdzies na polna sciezke/szuter.
#update, wpadl mi do glowy niecny pomysl przejechania trasy Polska - Austria w przyszlym roku, tak zeby wpasc na weekend do rodziny, do tego chyba lepszy bedze gravel.#
 

Stawiam, ze pobawie sie poczatkowo glownie w proporcjach 80/20, moze nawet 85/15. Gravel wydaje mi sie po prostu bardziej uniwersalny, a jak sie wkrece w czyste krecenie na szosie - to zawsze za 2 lata mozna przeskoczyc na cos bardziej "sportowego". 

4K 5,5K jest gornym limitem poniewaz bede chcial jeszcze buty/pedaly/kask/akcesoria kupic. Z tego co sie orientuje, to jest duza mozliwosc negocjacji ceny w przypadku ceny katalogowej, prawda? W takim wypadku mozna tez patrzec na troche drozsze modele. 
#update - gravele z tego co juz troche zaczalem sie interesowac to jednak wyzszy pulap cenowy, dlatego powiedzmy ze 5,5k bedzie gornym limitem dla roweru#

Triban 540 i "wczuwanie sie" w baranka, jak sie spodoba to sprzedaz i kupno gravela w nowym sezonie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach