Skocz do zawartości
Wiktor123321

[GruntowNe centrowanie koła] jaka przypuszczano cena

Rekomendowane odpowiedzi

Wiktor123321

Witam, mam pytanie apropo +/- ceny gruntownego Centrowania koła ponieważ wymieniałem piaste.  

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
akkwlsk

Nie do końca wiem co rozumiesz przez "gruntowne centrowanie", ale jeśli sam zaplatałeś koło, to podociągaj nyple na tyle, żeby koło się usztywniło (ważne żeby wszystkie dociągnąć jednakowo) i po prostu oddaj do centrowania. Przeważnie 15-20 zł ale to zależy od serwisu i miasta. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dziubek

A nie szybciej zobaczyć jakie masz serwisy w okolicy, zadzwonić i zapytać jaki był by maksymalny koszt takiej usługi ? W Łodzi ceny oscylują koło 50 zł, ale jak wspominał przedmówca, zależy od serwisu, miasta a nawet od stanu koła. Sądząc po wymianie piasty, to nie chodzi Ci czasem o zaplatanie koła ? Chyba że sam zaplatałeś i chcesz aby serwis dokończył za Ciebie robotę. Tutaj wtedy może być różnie. Nie każdy serwis bawi się w poprawki po kimś i bywają przypadku że zrobią koło, ale od zera.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Wiktor123321

Stary temat, dzięki za odpowiedzi udało się sam zaplotłem i wycentrowałem idealnie heh

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • mima16511
      Przez mima16511
      Witajcie Forumowicze, 
      Temat być może wałkowany nie raz, ale sądzę, że jest to inny przypadek niż te które były tutaj poruszane dlatego, że problem dotyczy innego typy roweru
       
      Mój problem dotyczy luzowania się szprych w przednich kołach rikszy (3-kołowy rower do przewozu osób). Po przejeździe około 1-2 km słychać luźne szprychy (kilka razy oddawałem do serwisu na centrówanie a na ten moment sam dokrecam), szczerze mówiąc nie mam pomysłow jak rozwiązać ten problem a zaznaczę że jeździ wiele innych riksz na tych samych felgach i takiego problemu nie ma. Zastanawia mnie jedno czy może być to zależne od grubości opony, na logikę może ona amortyzowac przeciążenia które tutaj występują. 
      Podzielcie się proszę swoim zdaniem, co o tym sądzicie? 
      Zdjęcie dla zobrazowania 
      https://zapodaj.net/f47c0d9f20d96.jpg.html
    • arcadiuss92
      Przez arcadiuss92
      Hej krótkie pytanko, domyślam się że opory toczenia są większe na dynamie nawet wyłączonym... Ale czy różnice jest aż takie że zakręcone mniej więcej z tą samą siłą koło na dynamie zrobi 10 pełnych obrotów a na zwykłej piaście 30? Bo taka jest różnica na kole moim i mojej narzeczonej (rozmiary kół te same)
    • Amarena
      Przez Amarena
      Witam.
      Przeglądając Allegro w poszukiwaniu rowerów komunijnych znalazłem gościa sprzedającego tutaj rower, który jest absurdalnie drogi. Sprawa prosta, pomyślałem - pewnie o jedno zero za dużo napisał. Problem jest jednak taki, że: na kilku jego aukcjach coś takiego występuje (zawyżona cena), a druga sprawa - Allegro pokazuje, że ktoś takie rowery kupuje. Nie wiem co o tym myśleć. Czy to jakaś nowa mechanika "patentów" na Allegro, czy ktoś faktycznie kupił te rowery.
    • krystian04
      Przez krystian04
      Witam, poprosze o opinie i wycene roweru z allegro. LINK http://allegro.pl/rower-mtb-dirt-street-26-rok-2018-gratisy-i7345484661.html
    • okiloki
      Przez okiloki
      Cześć, remontuję stary rower ~lata 80. Mieszczuch na kołach 28, przerzutka tylna Shimano Positron, jeszcze działa. Tylna piasta ma szerokość od nakrętki do nakrętki 126mm, czyli jak podaje Sheldon Brown "Rear 6- and 7-speed (road)". Zamontowany jest na niej 6-biegowy "wielotryb" i tu moje pytania:
      1. Co to jest, kaseta Uniglide czy wolnobieg starego typu? Ta jakby nakrętka na 2-pinowy klucz starego typu jest jednocześnie miską - bieżnią łożyska kulkowego piasty. Zdjęcia są wykonane już z wyjętymi kulkami.
      2. Czy warto się z tym męczyć, czy da się uratować to koło? Czy lepiej kupić nowe? Koło kręci się bardzo ładnie, tylko zębatki są już wyjechane. Nie chcę dobić korby starym łańcuchem. Tutaj mają takie i jest to jedyne koło 126mm jakie znalazłem https://www.######.pl/product-pol-57521-Kolo-tylne-28x1-3-8-stalowa-obrecz.html?utm_source=iai_ads&utm_medium=google_shopping. 
      2.1 Czy koło które podałem jest znośne, czy kupić jakieś droższe (szersze) do którego podobno działa patent ze zdjęciem tulejki dystansowej?
      2.2 Czy jest szansa na spasownie normalnej 7-rzędowej kasety do tego roweru (inne koło)?
      2.3 Czy przerzutka Positron zadziała z nowym wolnobiegiem?
      Pozdrawiam


×