Sherlock Napisano 19 Lipca 2016 Napisano 19 Lipca 2016 http://www.rowerzysta.pl/rowery-szosowe/rower-szosowy-merida-scultura-500-2015.html? http://www.rowerzysta.pl/rowery-szosowe/rower-szosowy-merida-scultura-4000-2015.html? https://www.canyon.com/pl/road/endurace/2016/endurace-al-6-0.htmlProsze o pomoc przy wyborze roweru
Sherlock Napisano 20 Lipca 2016 Autor Napisano 20 Lipca 2016 Jakieś mniejsze lub wieksze argumenty dlaczego ??Jedna z Merid na karbonie druga na Ultegrze.Może jakaś inna alternatywa w podobnych pieniądzach ?
Ros Napisano 20 Lipca 2016 Napisano 20 Lipca 2016 Jakieś mniejsze lub większe argumenty dlaczego ??Canyon ma lepsze koła, no i jest parę stówek tańszy a różnica pomiędzy 105 a Ultegrą jest minimalna.Z drugiej strony ta karbonowa Merida ma naprawdę dobrą cenę. Podobny Canyon jest o ponad 1000 zł droższy.
Sherlock Napisano 20 Lipca 2016 Autor Napisano 20 Lipca 2016 Merida dla mnie to produkt marketowy mogę się mylić się mam takie odczucie co za tym idzie w parze nie koniecznie robiony sto procent jakościowo a hurtowo, inne zdanie mam o Canyon ie. Z drugiej strony malowania meridy bardziej mi się podobają. Cena meridy tańsza bo to egzemplarze z 15 roku Canyon tego roczny chyba jeszcze nie przeceniony. Może warto poczekać na wyprzedaże rocznika u niemieckiego producenta i skusić się na karbon w kompletnej 105 ce?
Sherlock Napisano 21 Lipca 2016 Autor Napisano 21 Lipca 2016 https://www.canyon.com/pl/road/endurace/2016/endurace-cf-7-0-sl.html Co myślicie o tej przecenie? https://www.canyon.com/pl/road/endurace/2016/endurace-cf-7-0.html Czym różnią się ona modele? Chodzi mi o skrót SL wie ktoś z was co on oznacza?
GTZaskar1991 Napisano 21 Lipca 2016 Napisano 21 Lipca 2016 Coś mi się nie chce wierzyć w te katalogowe masy rowerów. 7,7 kg z siodłem Selle Q-bik, most, kiera, sztyca Canyon, czyli prawie no name. Grupa Sh. 105 i koła Aksium, chyba trza dołozyć z pół kilo.
Sherlock Napisano 21 Lipca 2016 Autor Napisano 21 Lipca 2016 Na karbonowej ramię są może dlatego? Co myślisz o tych 2 egzemplarzach przede wszystkim co oznacza ten skrót sl? Szedł byś w ramę karbon i ultegra za 6800 po tej zniżce tysiąc czy endurace 6.0 aluminium za 4600 na pełnej 105?
GTZaskar1991 Napisano 21 Lipca 2016 Napisano 21 Lipca 2016 Canyon bez przecen to jedna z najkorzystniejszych dealów cena/jakość. Jak jest dodatkowo -1k to już jest naprawdę fajna oferta, irytujący jest tylko długi wózek i korba kompaktowa, bo to zestaw dla juniorów/w ostre góry lub dla poczatkujacych. Mysle że SL może ważyć 7,6kg w rozmiarze XS, czyli z 7,8kg M-ka, niezle.
Sherlock Napisano 21 Lipca 2016 Autor Napisano 21 Lipca 2016 Dla mnie rozmiar M mieszkam w mazowieckim tutaj raczej płaskie tereny. Szedł byś karbonowa rame myśląc przyszłościowo i brał tego po przecenie na ultegrze czy w podobnych pieniądzach sugerujesz coś innego?
GTZaskar1991 Napisano 21 Lipca 2016 Napisano 21 Lipca 2016 Jeśli coś innego to bedzie "wybrakowane", czyli powystawowy lub z gw rozruchową lub z małym przebiegiem i ja bym tak szukał, ale jak nowy z pełną gw to ten Canyon to dobry deal. Powystawowe są ok: http://allegro.pl/nowy-specialized-s-works-tarmac-sl3-okazja-i6352060708.html
mismic Napisano 21 Lipca 2016 Napisano 21 Lipca 2016 Jakieś mniejsze lub wieksze argumenty dlaczego ?? Dlaczego chcesz, żeby ktokolwiek się wysilał i pisał jakie ma argumenty, skoro jedyny wysiłek, na jaki ty sam się zdobyłeś, to dołożenie znaku zapytania po wklejeniu 3 linków? Zero komentarza. Choćby po co ci ten rower. Nie napisałeś gdzie jeździsz (jakie nawierzchnie? jakie tereny?), jak jeździsz (rekreacyjnie? sportowo? turystycznie? wyścigowo? sam? w grupie?), ile jeździsz (10 km co niedzielę czy 100 co 2 dzień?), po co jeździsz (żeby urozmaicić mtb? żeby zwiedzić Polskę? żeby ćwiczyć kadencję? żeby się powłóczyć? po bułki i mleko? żeby wygrać Giro?), jak jeździłeś do tej pory, jaki jest twój poziom wytrenowania i jaki chcesz osiągnąć. Mnóstwa rzeczy nie napisałeś. Co z tego, że jeden rower na Ultegrze, a drugi na Sorze? To jak dyskusja, czy bardziej śmierdzi klocek słonia czy hipopotama. Bo może jesteś np. łośkiem, co siada na rower dwa razy w ciągu wakacji i robi 8 kółek po parku, a napis "shimano 105" jest potrzebny, by wzbudzić szacun na dzielni? Tego nie wiemy. Zadajesz tylko pytania - Co myślicie o tej przecenie? A co o tym? Co o tamtym? Lepszy ten czy tamten? - Sramten!
firefoks Napisano 21 Lipca 2016 Napisano 21 Lipca 2016 W karbonowych canyonach podobno jest nietypowa średnica rury sterowej 1 i 1/4 cala - gdyby przyszło zmieniać mostek to może być problem. Podobno,bo zaszłyszane gdzieś na innym forum. W alu jest typowa. Cholera wie co u nich znaczy SL - może super lajt?
Sherlock Napisano 21 Lipca 2016 Autor Napisano 21 Lipca 2016 Faktycznie za ogólnie podszedłem do tego tematu. Nie sądziłem że wszystkie podpunkty będą tak ważne przy pomocy wyboru roweru.To będzie moja pierwsza szosa, chcę dokonać przemyślanego zakupu dlatego radzę się tutaj was bardziej doświadczonych urzytkowników szosówek.Jeżdzę około 3 razy w tygodniu dystanese to okolo 50-100 km do tej pory jeżdzę na trekingowym ale ciągnie mnie do szybszej dalszej jazdy a myślę że szaosa mi w tym pomoże .
Waza Napisano 21 Lipca 2016 Napisano 21 Lipca 2016 @firefox Tak, Canyon SL i SLX ma sterówkę 1 1/4". Ale to nie problem, bo poza ich klockami można zastosować Syntace F119, lekkie i świetnie wykonane mostki.
GTZaskar1991 Napisano 21 Lipca 2016 Napisano 21 Lipca 2016 Jak tyle jezdzisz to tym bardziej Ultegra + Carbon, raz się żyje i z tego co wiem to niedługo. Taki rower to już można sobie tuningować z czasem (nawet dla przyjemności), jakaś kaseta lżejsza, śruby tytanowe, lżejsze koła (nawet carbon), kiera węglowa i takie tam, do 105 i ALU to by nie pasowało za bardzo.
Sherlock Napisano 21 Lipca 2016 Autor Napisano 21 Lipca 2016 I tak właśnie zrobię jestem zdecydowany, wydając taka pule pieniędzy dołożyć 2 tys by mieć dużo więcej na starcie jestem zdecydowanie na tak tym bardziej gdy widzę ta promocje dziękuję za pomoc w takim razie ☺️
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.