Skocz do zawartości

[tarcze] Accent Airplane vs Avid G2CS vs Avid G3CS vs Ashima ARO 09 Ai2


OdiLV4

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam 

 

Pytanie odnośnie wymienionych w temacie tarcz, kieruję do osób które miały z nimi jakąkolwiek styczność, a nie bazują na niczym popartej teorii z szeroko rozumianego "internetu".

 

Obecnie posiadam jeden z wymienionych modeli - G2CS, którego żywotność już się kończy. Z tego względu powoli rozglądam się nad drugim kompletem tarcz - trochę lepszych (przede wszystkim bardziej cichych, a tu i Ashima Airotor robiła już różnicę) i tu pytanie oraz prośba do was o podzielenie się swoimi opiniami. 

 

Dość mocno zaciekawiły mnie tarcze Accent Airplane, ale zasmucił mnie dopisek że nie nadaje się do downhill'u i freeride'u. Tylko dlaczego tarcza Ashimy, o takiej samej skali twardości (47 HRC) i prawie identycznym wyglądzie takiego dopisku już nie ma - zabezpieczenie sprzedających/producenta???

 

Co sądzicie??

Pozdrawiam

Napisano

 

 

te powycinane tarcze to nadają się najwyżej na choinkę

Czy posiadasz którąś z wymienionych tarcz? Czy naczytałeś się o "super" HS1 i przedstawiasz niczym nie popartą opinie?

Napisano

Dość mocno zaciekawiły mnie tarcze Accent Airplane, ale zasmucił mnie dopisek że nie nadaje się do downhill'u i freeride'u. Tylko dlaczego tarcza Ashimy, o takiej samej skali twardości (47 HRC) i prawie identycznym wyglądzie takiego dopisku już nie ma - zabezpieczenie sprzedających/producenta???

 

Może dlatego, że nikt normalny nie zamontuje takiej wylajtowanej wycinanki do rowerów "grawitacyjnych". Chyba to logiczne jest. Jeden z producentów tego typu tarcz nawet ograniczył średnicę bo były problemy. To są tarcze dla lekkich osób do XC i tyle na temat. 

Napisano

Tak, posiadałem wszystkie wyżej wymienione tarcze, posiadałem i dość długo HS1. Także możesz spać spokojnie, moja wiedza jest poparta praktyką, nie teorią.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...