Skocz do zawartości

[kubek termiczny] użytek codzienny


MokryxD

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Zima się zbliża, to i człowiek chciałby się czegoś ciepłego napić poza domem. Jako, że do szkoły dojeżdżam, to często jedyne o czym marzę to łyku ciepłego napoju.

Nie mam doświadczenia w tej dziedzinie sprzętu, więc szukam porady.

Cena do około 100zł, wiadomo jak bardzo warto to coś się dorzuci, ale bez przesady.

Chciałbym, żeby był możliwie bardzo metalowy - wrzucasz do torby, plecaka i nie martwisz się, że pęknie czy coś.

Możliwie długo trzymał temperaturę napoju - termos klasyczny odpada.

NIE MOŻE KAPAĆ, ani inne pocenie się - wrzucam do torby i zapominam, a nie modlę się czy na pewno jeszcze moje rzeczy wewnątrz są suche czy już nie.

Kolory czy kształt bez większego znaczenia, ale raczej coś klasycznego (fluo zieleń mimo że modna w kolarstwie, to na codzień raczej wolę coś stonowanego).

 

Prosiłbym o pomoc osoby z jakimś doświadczeniem, czego szukać, a czego się wystrzegać.

Od razu uprzedzam propozycje, kawa z automatu w szkole to błoto, a codzienne wizyty w MC albo Starbucks to bankructwo w miesiąc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Hej,

 

Ja używałem przez jakiś czas takiego i bardzo sobie ceniłem.: Primus Commuter mug. Są dwie wersje, stalowa i plastikowa. Bardzo wygodny przycisk i w pełni szczelny. Na innych kubkach się nie znam, ale ten trzyma bardzo dobrze według mnie.

 

Kubki są fajne, ale termosy są dużo lepsze pod względem termicznym. Dlatego, jeżeli zależy CI na trzymaniu ciepła to polecam jakiś termos mały typu 400-500ml.  

 

Jest na przykład taki termos tej samej firmy, Primus, który jest hybrydowy, czyli, że można pić jak z kubka (nie pamiętam nazwy modelu) ale on już nieco ponad 100zł.

 

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach