Skocz do zawartości

[amor, xc] Warto kupić amor za 600-800 zł?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć,

 

Muszę wymienić amortyzator (26" - 1,1/8), bo teraz mam "sprężynę" XCM, ktory po 2 latach w terenie prawie nie pracuje i do tego jakieś dziwne dzwięki się z niego wydobywają.

Jeżdże głównie w terenie (Murowana Goślina, Puszcza Zielonka) + sporadycznie maratony.

Średnia tak 23-27 km/h, trasy od 25-80 km.

 

Na tym xcm ręce mi odpadają i coraz częściej zaliczam gleby bo mi "przód ucieka".

Dlatego chciałbym amora, który da radę, będzie fajnie wybierał i do tego będzie lżejszy od xcm-a.

Musi być dużo lepszy!

 

Myślałem o powietrznym z jakimś tłumikiem i w rozsądnej cenie.

Mógłbym kupić coś teraz za 600-800 zł tylko czy to wystarczy? 

Co myślicie?

 

 

Thx!

 

 

 

Napisano

Nowy używany?

Jeśli nowy to może Rst First, Suntour Raidon

A jak używka to masz masę amorków w tym przedziale cenowym RS reba/recon, Suntour Epicon jakiś Fox też się znajdzie

Napisano

Bez przesady,kupilem 3 letnią Torę od rock shoxa,jedynie mala ryska na naklejce,działała przez rok u mnie i sprzedalem,dzialala perfekcyjnie,ani razu nie pompowalem,wygladala jak nowa.... Sprzedałem za bezcen :/  Nie zawsze uzywany to trup :) A mieć rebę zamiast nowego sprezynowca to wiesz :D

Napisano

Napisz do użytkownika Activia i zapytaj o amortyzator Suntour Epixon - kosztuje koło 900 zł, ale może coś by Ci zaproponował.

W stosunku do XCM to nawet "tani" powietrzny typu Raidon, RS XC32 lub RST First to będzie przepaść.

 

Możesz też szukać używek z papierami i gwarancją - takie półroczne Reby mozna spotkać po 800 zł.

Napisano

 

 

A jakiż to koszt wbić szyszkę/gwiazdkę głębiej i uciąć rurę sterową szlifierką?

 

Tu raczej chodzi o wymianę całej rury na nową dłuższą , a nie przycinanie. 16,5 cm to raczej mało i nie do każdej ramy spasuje. 

Napisano

 

 

 Ten nowy ma tylko 16,5 cm rury sterowej to jest dosc mało
 

 

Racja, za którka rura do mojej ramy :(


A co to znaczy w tych opisach amortyzatorów, że "nabita gwiazdka" :P


 

 

Ale kolega szuka pod tarczę czy v-brakei ?
 

 

Pod tarcze

Napisano

 

 

A co to znaczy w tych opisach amortyzatorów, że "nabita gwiazdka"

 

nabita gwiazdka jest w rurze sterowej - ma gwint w który wkręcasz śrubkę z góry. 

Napisano

Niby wszystkie regulacje działają, nie ma luzów ani wycieków, lagi też są ok, serwis miał w 2014, ale jeżdżony od 2012.

Na coś trzeba uważać kupując taki amor?

 

Napisano

Ja mam jeszcze takie ogólne pytanie, na co zwracać uwagę przy kupowaniu używanych amorów powietrznych ?

 

I jeśli miałbym do wyboru w podobnych pieniądzach nowy: RST AERIAL30 AIR czy używany First Air 30 Platinum co byście wybrali ?

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...