Skocz do zawartości

[przerzutka tylna] Problem z przerzutką

BlackBourn

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam :)
Na wstępie oświadczam iż jestem amatorem i dzisiaj zakupiłem swoją pierwszą "kolarke", zamówiłem przez internet rower Vertigo piccadilly, ponieważ wydawał się odpowiedni jak dla mnie, czyli początkującego. Po rozpakowaniu i złożeniu napotkałem problem, który polega na tym, że tylna przerzutka Na niskim biegu gdy jest blisko koła po prostu zawadza mi o szprychy w rowerze i cała jest jakby trochę odgięta, proszę o pomoc i wyrozumiałość :)
Pozdrawiam.

Napisano

1. Krzywa przerzutka

albo/i

2. Krzywy hak

i/lub

3.Śrubka oznaczona L na korpusie przerzutki z tyłu za mocno wykręcona.

Te trzy problemy prawdopodobnie wstępują jednocześnie i jeśli nie masz doświadczenia to

1. Zrób zdjęcia z boku i z tylu by pokazać w najlepszy możliwy sposób problem/wadę

2. Napisz do sprzedawcy opisując problem, załącz zdjęcia, zapytaj o sugerowane w tej sytuacji rozwiązanie problemu przez sprzedawcę. Prawie na 100 procent da się to naprawić bez wymiany czegokolwiek - jednak wymagana jest pewna wiedza/narzędzia/doświadczenie, więc sprzedawca na pewno nie ma prawa podać jakiegoś rozwiązania po przysłowiowych "łebkach" ani rozwiązania chałupniczego, czyli wykonalnego przez Ciebie, gdyż w takim przypadku jest duże ryzyko pogorszenia stanu sprzętu lub jego uszkodzenia.

Sprzedawca powinien:

1. Przyjąć zwrot roweru w ramach reklamacji (gdyż jest to wada montażowa fabryczna, wada nieodpowiedniego procesu przygotowania roweru w sklepie przed sprzedażą, lub uszkodzenie w wyniku wypadku kartonu w transporcie).

2. Pokryć koszt naprawy w Twoim lokalnym serwisie - co wg mnie jest tańsze niż przesyłka roweru w dwie strony, na koszt sprzedawcy.