Skocz do zawartości

[łańcuch] Kands Maestro

Miasekk

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, powoli przygotowuje rowet do nowego sezonu. Chciałbym zacząć od kupna nowego łańcucha ze spinką. Jako, że jestem w tym kompletnym laikiem prosiłbym o jakaś pomoc. Myślę, że jestem w stanie wyłożyć około 50zł za zestaw łańcuch+spinka.

Napisano

Stary jest od nowości i przejeździł jakieś 600km~~. Nie mam pojęcia czy się przyjmie, bo nie znam się kompletnie na tym oraz od czego to zależy :D Myślałem, że każdy łańcuch tylko założyć i można jeździć :P

Napisano

To w takim razie po co chcesz wymieniać? :teehee:

Po 600 km to mogą się zdarzyć komplikacje z często używanymi zębatkami tym bardziej, że oryginalnie nie masz łańcucha z górnej półki.

Napisano

Zamiast pchać się w koszty, lepiej sprawdzić czy jest taka konieczność aby wymieniać łańcuch. Szczerze, to 600 km to niewiele nawet dla hg40.

Napisano

Z tym, że chciałbym założyć spinkę na łańcuch, a na innym forum czytałem, że kupując spinkę dobrze by było kupić nowy łańcuch. 

Napisano

Dzięki wielkie za pomoc!!! :D Skuwacz zamówiony, spinkę też zamówię przez allegro, bo nie będę miał czasu w tym tygodniu jechać do miasta. Dzięki wielkie!  :laugh:

Napisano

Jeśli masz łańcuch HG40 (bo taki jest chyba fabrycznie montowany w Kandsach czy Lazaro)

to musisz szukać spinki o szerokosci pinu 7,3 mm.Budżetowe łańcuchy SRAM czy KMC do napędów 8-rzędowych mają szerokość pinu 7,1 mm i nie do końca pasują. Spinka z 7,3 mm pasuje idealnie i takiej szukaj. Przerabiałem to rok temu.

Napisano

No zdarza się, że spinka jest za ciasna i nie można jej wtedy zakładać na siłę. Ale można doszlifować delikatnie i zadziała.

Można w ten sposób się bawić ale jest spinka o właściwej szerokości bez konieczności szlifowania. Do łańcucha CN HG40 idealnie pasuje spinka KMC CL-573. Sprawdzona, przetestowana osobiście. 

Tu jest mały wątek na forum: http://www.forumrowerowe.org/topic/147394-spinka-do-cn-hg40/

• 4 miesiące temu...
Napisano