-
Podobna zawartość
-
Przez kubus96
Sprzedam myk-myka Magura Vyron Elect V2 o skoku 150 mm (średnica 31,6) .
Sztyca jest nowa, raz była zamontowana do roweru w celu sprawdzenia poprawności działania (nigdy nie użyłem jej w terenie).
Całość sprzedaję w oryginalnym kartonie z pełnym wyposażeniem (sztyca, kabel micro USB do ładowania, pilot do sterowania + oringi do montażu na kierownicę, instrukcja obsługi itp.).
Cena: 1500 zł.
Wysyłka paczkomatem po przedpłacie lub odbiór osobisty.
-
Przez MarcinBarylka
Witam, czy jest mozliwe zeby dostal sie tam olej? Chodzi mi o jakiś wyciek czy coś, ponieważ zaczął lekko skrzypieć, a później zauważyłem, że w tym miejscu jest tłusty. I co można w takim przypadku zrobić? Wymienić tarcze i klocki czy same klocki? Tarcze odtłuszczałem i nie pomogło.
-
Przez sCzun
Zamierzam kupić hamulec problem w tym że zmieniam je pierwszy raz i nie wiem czy wszystko będzie ok mianowicie na aukcji napisane jest że hamulec jest gotowy do założenia ale w zestawie nie ma oliwki i nie wiem czy będzie trzeba coś jeszcze kupić do nich
pytanie może trochę dziwne ale nie wiem :/
-
Przez siemanisko
Dzień dobry
posiadam piastę Shimano z torpedo i nexusem-3. Chciałbym się pozbyć torpedo i założyć hamulec szczękowy, bo ciężko się przestawić po latach jazdy na hamulcu v-brake z klamką.
Podobno wystarczy wyjąć element nr 2 (link do schematu budowy piasty załączony poniżej), czyli szczęki hamulca i to "odblokuje" możliwość swobodnego kręcenia korbą do tyłu. Problem leży jednak w hamulcu. Rama nie jest do tego przystosowana, nie ma pivotów dla typowego v-brake'a. Musiałbym użyć hamulca szczękowego z mocowaniem na widelcu (w miejscu gdzie zwykle montuje się błotnik) ale boję się, że długość szczęk będzie niewystarczająca żeby sięgnąć do rantu koła. Przeglądam internet i wszystkie hamulce, zarówno szczękowy dual pivot jak i u-brake wydają się być bardzo krótkie (typowe pod szosówki).
Zna się ktoś na tym i coś doradzi jak z tego wybrnąć? Albo jakie dodatkowe trudności mnie jeszcze przy tym mogą spotkać? Bo plan brzmi banalnie, rozkręcić piastę, wyjąć element, skręcić, założyć hamulec, pociągnąć linkę (na gripy do ramy, bo rama nie ma specjalnych tuneli czy dziurek na pancerz linki hamulcowej).
schemat budowy hamulca torpedo
-
Przez Byderobo
Witam,
Pierwszy raz w życiu umarła mi klamka hamulcowa ( XT M785) po zimie tylny hamulec zapowietrzony, olej hydrauliczny po przewodzie, ściekł aż na amortyzator (tak, teraz już nigdy nie wrócę do hamulców zalewanych DOTem ). W związku z tym proszę szanowne Koleżanki i Kolegów o podpowiedzi, rady i opinie.
Rozwiązania widzę 3.
1. Wymiana samej klamki. Na plus idzie koszt, na minus to to, że nie mogę nigdzie znaleźć nowych klamek do XT M785. I teraz zaczynają się pytania:
a) Która klamka będzie lepiej pasowała M8000 czy M8100 (manetki mam na obejmach)?
b) Czy przy wymianie klamki konieczna/zalecana/zbędna jest wymiana zakończenia przewodu?
2. Wymiana tylko tylnego hamulca na nowy XT M8000 (lub inny). Na plus wciąż mamy dość ograniczony koszt, na minus to, że kiedyś chciałbym przejść na klami 1-dno palcowe.
3. Wymiana kompletu hamulców. W tym momencie hamulce muszą być:
- z klamkami na jeden palec
-zalewane olejem
-siła hamowania minimum taka jak dawały XT M785
-modulacja zdecydowanie lepsza niż w M785
-cena za komplet bez tarcz i adapterów powiedzmy do około 1000zł
-dostawa do Austrii
Na plus dla rodzinki Shimano - mam już zestaw do odpowietrzania
Na plus dla XT M8100 mam zapasowe klocki z poprzednich hamulców
Myślałem o zakupie po prostu kompletu nowych XT, ale może lepiej dorwać gdzieś w promocji Sainty? Albo 4 tłoczkowe XT? A może coś od Magury lub Formuli?
Za odpowiedzi, podpowiedzi i sugestie albo linki do konkretnych promocji będę bardzo wdzięczny
-
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.