Wkurzak Napisano 10 Lipca 2014 Napisano 10 Lipca 2014 Hej Zamierzam kupić sobie nowy rower, bardzo zaciekawił mnie segment crossowy. Już z 2 miesiące przymierzam się do zakupu ale nie mogę się zdecydować pomiedzy dwoma które miałem okazje przymierzyć. Jest to Scott Sportster 40 men 2014 http://www.scott.pl/product.php?id_cat=925&id_prod=5188 lub Specialized Crosstrail 2014 http://www.specialized.com/pl/pl/bikes/fitness/crosstrail/crosstrail Już tłumaczę dlaczego jeden jest ze zwykłymi vbrakeami a drugi z hydrauliką. Specialized w cenie tego scotta ma mechaniczne(co mi bardzo odradzano) a model za 2799 nie ma az takiego skoku technologicznego by doplacac 800 zł. Więc sobie wymyśliłem że sam sobie dokupie po miesiącu-dwóch tarcze takie jakie mi będą pasowały. W sumie też nie wiem czy te scottowe hamulce hydrauliczne sa takie uber by doplacać 400 zł?? Wygląd w sumie tez jest wazny, nie lubie pstrokacizny. Być może nie są to najlepsze możliwe wybory i polecicie coś lepszego. Proszę bardzo o profesjonalne porady bo sam znam się tak sobie. Miłego dnia i pozdrawiam!
dran2 Napisano 10 Lipca 2014 Napisano 10 Lipca 2014 Założenie hamulców tarczowych to też wymiana piast i przeplecenie kół. Tapatalk. Jak palnąłem głupstwo to to wina autokorekty!
Wkurzak Napisano 10 Lipca 2014 Autor Napisano 10 Lipca 2014 O tym nie pomyślałem. W sumie wtedy kosztem zbliżyłbym się nieznacznie do 2799 zł. A w drozszej wersji inne elementy są też lepsze...
LukaszBike Napisano 10 Lipca 2014 Napisano 10 Lipca 2014 Jesteś pewien, że potrzebujesz tarczówek? Przy rowerze krosowym według mnie dobre V-Brake wystarczą. Możesz co najwyżej wymienić klocki na mocniejsze (swego czasu jeździłem na Jagwire i byłem bardzo zadowolony). Oczywiście tarcze mają zalety ale nie są bez wad. U obu modeli płacisz niestety za marketing. W tej cenie można trafić lepszy sprzęt ale jeśli się upierasz, że chcesz Speca to ja Cię całkowicie rozumię
Wkurzak Napisano 10 Lipca 2014 Autor Napisano 10 Lipca 2014 No tak właśnie mi doradzał zaprzyjaźniony sprzedawca. Lepsze dobre v-brake niż słabe tarcze które na taka jazdę po asfalt/szuter nie są aż tak wymagane. Poza tym gdzieś w trasie łatwiej to naprawić, bo rower złoże i rozłożę ale tarczowek nigdy nie rozbierałem. Tylko taki jeden detal stylistyczny... Koło przy tarczy całe czarne ładnie wygląda Specialized słynie podobno z dobrych ram. Więc w sumie też lepsza baza na przyszłość.
robertocarlos Napisano 10 Lipca 2014 Napisano 10 Lipca 2014 a ten ?? http://www.kross.pl/pl/2014/cross/evado-4-0 a tu masz znowu za cene Scott-a Rometa na Deore http://www.romet.pl/Rower,ORKAN_50_M,10,490,13790,2014.html
Wkurzak Napisano 10 Lipca 2014 Autor Napisano 10 Lipca 2014 Romet jakoś mnie nie przekonuje. A ten kross się super prezentuje wizualnie. Ale zupełnie nie znam opinii co do tej marki. Cena też przystępna.
robertocarlos Napisano 10 Lipca 2014 Napisano 10 Lipca 2014 Kross to polska marka robiaca z roku na rok duze postepy a z tego co mozna wyczytac w czasopismach rowerowych i testach tam przeprowadzanych to ludzie z Krossa maja pojecie co robia i wychodzi im to naprawde bardzo dobrze..Ja na Krossie nie jezdze ale znajomi zachwalaja..Sa w polsce sklepy Krossa w ktorych mozesz sie bardzo duzo dowiedziec a takze przejechac na rowerku ktory Cie interesuje..
Wkurzak Napisano 10 Lipca 2014 Autor Napisano 10 Lipca 2014 Mówisz ze kross ok tylko muszę obczaic czy gdzieś można się na nim u mnie przejechać. A jaka dają gwar. na ramę? Bo spec ma dożywotnią.
robertocarlos Napisano 10 Lipca 2014 Napisano 10 Lipca 2014 tego nie wiem ale Kross chyba 2 lata, ale z ta dozywotnia u speca to tez nie jest tak kolorowo..pisali o tym juz na forum niektorzy
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.