Skocz do zawartości

[1200zł]Rower Górski.

Trixel

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Jestem zielony na tym forum więc przepraszam za wszelkie popełnione błędy.

Potrzebuję roweru do maksymalnej kwoty 1200zł. W grę nie wchodzą rowery składane bo najzwyczajniej w świecie się na tym nie znam. Roweru będe używał do przemieszczania się po mnieście i okazjonalnie po polach. Ostatnio zainteresowałem się firmą KROSS, a dokładnej jednym z modelii - HEXAGON X2. Nie wiem czy to dobry wybór i czy mógłby mi ktoś doradzić.

Pozdrawiam!

Napisano

Do zwykłej rekreacji na świeżym powietrzu powinien zdać egzamin. Przeszukaj na alledrogo rowery z takiego przedziału cenowego, a potem porównaj je.. Chociaż nie bardzo będą się pewnie różniły od siebie.

Napisano

Nie kupuj hexagona, z pewnością w tych pieniądzach to nie jest dobry wybór. Zobacz Kands Energy 1300 ciut przekracza twój budżet, ale chyba warto go troszkę nadszarpnąć ;) jeśli nie możesz to popatrz na 1100. Używki wchodzą w grę???

@ mort3n - gratulacje, chłopak pojawia sie na forum, pisze ze jest zielony a ty go wysyłasz żeby sobie porównał rowery na Allegro... Co ma porównać jak sie nie zna? I jeszcze ten hexagon

Napisano

No ale za te pieniądze może już dostać używanego Giant'a czy Scott'a, więc najpierw niech coś upodoba, a potem może zawsze dać linki na forum i ktoś może porównać i doradzić. Zresztą nie miałem złych zamiarów i nie posądzaj mnie o nie wiadomo co :)

Napisano

A ja jak zwykle pomarudzę...

Roweru będe używał do przemieszczania się po mnieście i okazjonalnie po polach.

Jeżeli nie jesteś mocno mało wysoki ;) to może jednak cross a nie MTB...?

Tzn. oczywiście jakiś Kands, Lazaro, czy inny z tej paczki.

Napisano

Spoko, pomyślę nad crossem. Jakby co to mam 175 cm wzrostu i 90 cm nogi, więc jestem w miarę wysoki. Możesz podać jakiś modeltych crossów? Z tego co szukałem znalazłem tylko Kands Maestro.

Zarchiwizowany