Familyguy Napisano 3 Kwietnia 2014 Napisano 3 Kwietnia 2014 Cześć, szukam jakiegoś roweru trekkingowego. Ogólnie w okresie letnim robię trasy do 100km, po mieście jeżdżę cały rok. Zazwyczaj ulice, czasem leśne dróżki. Jestem laikiem, dlatego nie biorę się do kupna używanych rowerów, bo nie potrafię zweryfikować ich jakości. Proszę o jakąś radę. Nie podaję modeli, ale waham się generalnie między Lazaro a Kands. Lazaro podoba mi się bardziej, ale chciałem się dowiedzieć czy to dobre marki, która ewentualnie lepsza, a może jakaś inna w tej cenie (chodź Allegro sprawdziłem gruntownie i to chyba optymalne opcje). I czy ktoś wie, jak z serwisem odnośnie tych producentów? Z góry dzieki za jakąkolwiek pomoc Pozdrawiam
Shiryu Napisano 3 Kwietnia 2014 Napisano 3 Kwietnia 2014 Te marki są okropnie oklepane na forum Zasadniczo bierz ten, który Ci się bardziej podoba, bo różnice między obydwoma są symboliczne. Oba pochodzą od tego samego producenta spod Tarnowa
Familyguy Napisano 3 Kwietnia 2014 Autor Napisano 3 Kwietnia 2014 A polecasz ogólnie czy są lepsze okazy za tą kwotę? Wiem, że 1000zł to relatywnie mało, ale od czegoś trzeba zacząć Wiem, że producent to Transpower/Transrower, ale na stronie w ofercie są tylko Kands, o Lazaro nic nie ma...
Shiryu Napisano 4 Kwietnia 2014 Napisano 4 Kwietnia 2014 Nie sprecyzowałeś o jaki dokładnie model Ci chodzi, więc powiem tak: jeśli szukasz crossa do 1500 zł to zdecydowanie lepiej wyposażone bywają tylko używki. Za treking tak ręczyć nie mogę, bo nie zgłębiałem tematu, ale pewnie wygląda to podobnie.