Skocz do zawartości

[spodenki] które będą najlepsze?


Krzema

Rekomendowane odpowiedzi

Szukalem na forum, ale wszystkie tematy były już nieaktualne.

Szukam spodenek do ok 100zł, ale chciałbym za jak najmniejszą kase kupić jak najlepsze gacie. Znalazłem następujące propozycje:

 

1) HAMSON

 

2) Mike SPORT

 

3) ENDI

 

4) Mareto

 

5) Mareto Multi Level

 

Co o nich sądzicie? Opłaca się dokładać do tych droższych? Który pampres będzie najlepszy, bo chyba tylko tym się one różnią? Najchętniej kupiłbym coś z szelkami ale nic nie znalzałem w miare taniego... Może coś polecicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z czystym sumieniem mogę polecić spodenki z BCM Nowatexu, jeżdżę w nich od dwóch miesięcy i sprawują się fajnie, tzn. poza ciekawą kolorystyką mają wygodną wkładkę z colmaxu, przylegają dobrze do ciała i są oczywiście na szelkach z siateczki, cena chyba 80 zł. Zamawiając telefonicznie podajesz dokładne swoje wymiary i muszą pasować, (ale Ich zareklamowałem ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukalem na forum, ale wszystkie tematy były już nieaktualne.

Szukam spodenek do ok 100zł, ale chciałbym za jak najmniejszą kase kupić jak najlepsze gacie. Znalazłem następujące propozycje:

 

1) HAMSON

 

2) Mike SPORT

 

3) ENDI

 

4) Mareto

 

5) Mareto Multi Level

 

Co o nich sądzicie? Opłaca się dokładać do tych droższych? Który pampres będzie najlepszy, bo chyba tylko tym się one różnią? Najchętniej kupiłbym coś z szelkami ale nic nie znalzałem w miare taniego... Może coś polecicie?

 

 

Ad.1. Nie ma , nie znam

Ad.2. Firma Liquid - mam, ale od b. niedawna

Ad.3. Kupiłem ENDI jeszcze w zeszłym roku, ale po 35 zł (nie wiem czy z takim samym "pampersem" - są OK, piorą się dobrze i nie prują; za tamtą cenę była rewelacja.

Ad.4. Też kupiłem b. niedawno; trochę dziwne szycia; chyba nie ma sensu płacić 75 zamiast 45 za Liquid