AtomXB Napisano 18 Czerwca 2013 Napisano 18 Czerwca 2013 Część, mam pytanie co zrobić aby się lepiej padałowało bo aktualnie mam napęd taki : przerzutka tył SHIMANO Acera M390 ilość biegów 9 kaseta SRAM PG-950-9 (12-23) łańcuch KMC Z99 (108 links) Chciał bym aby się lekko pedałowało mój wujek miał rower też dirt / dual i tam naprawdę Bardzo Lekko się pedałowało a u mnie na jedynce pod lekką górkę naprawdę można się zmęczyć A może to trzeba jakoś specjalnie poregulować ? Nie znam się więc pytam się doświadczonych osób na forum .
AtomXB Napisano 18 Czerwca 2013 Autor Napisano 18 Czerwca 2013 2i Regulaminu nie - cytujemy w całości wcześniejszego posta. Waga Roweru to 20 KG
Mod Team sznib Napisano 18 Czerwca 2013 Mod Team Napisano 18 Czerwca 2013 1. Waga roweru 2. Opony, a dokładnie opory toczenia Te 2 elementy najbardziej wpływają na "lekkość" jazdy, napęd ma drugorzędne znaczenie. Pozostaje tylko zbijanie masy. co to za rower? Zakładam że jakiś oldschool DH.
goldziu Napisano 18 Czerwca 2013 Napisano 18 Czerwca 2013 no to nie ma się co dziwić nie da się wyregulować na lżejsze działanie
AtomXB Napisano 18 Czerwca 2013 Autor Napisano 18 Czerwca 2013 2i Regulaminu nie - cytujemy w całości wcześniejszego posta. Wara roweru to 20 kg A opony to kostki ale wujek też miał kostki i tez wagowo podobny a jeździło się naprawdę lekko Jego Przerzutka - tył SRAM SX-4, Med cage length
seraph Napisano 18 Czerwca 2013 Napisano 18 Czerwca 2013 Do tego masz szosową kasetę... 20 kg to kawał klocka nie można powiedzieć, a do tego pewnie masz nie wąskie opony?Cudów nie ma i jeśli koła lekko się kręcą to pozostaje tylko wymiana części, ale czy to się opłaci to druga sprawa.... I niestety przerzutka to ostania rzecz, która miałaby cokolwiek do tego
AtomXB Napisano 18 Czerwca 2013 Autor Napisano 18 Czerwca 2013 2i Regulaminu nie - cytujemy w całości wcześniejszego posta. A jak bym wymienił zębatki z tyłu i przodu ?