Skocz do zawartości

[Rower] Kands Maestro 2013 - test etapowany


Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdź śruby mocujące korby. U mnie miały zerwane gwinty. Założyłem nowe i wygląda że będzie ok.

Dziwne że kontrola jakości tego nie wychwyciła podczas montażu.

 

Okazało sie ,że po dokładnym sprawdzeniu niestety gwint w suporcie też jest walnięty.

Przypuszczam że został uszkodzony podczas montażu korby kiedy śruba dociąga ją na kwadracie.

Tutaj pochwała dla sprzedawcy za profesjonalne podejście do sprawy i dziś wyślą mi tak jak prosiłem nowy suport ze śrubami, który sobie sam wymienię.

Całego roweru nie chciałem wysyłać, a potrzebny klucz i ściągacz mam na stanie.

Dlatego podczas skręcania Waszych nowo kupionych maszyn polecam sprawdzić wszystko.

Odbyłem też pierwszą krótką przejażdżkę i tu wielki banan na gębie. Rowerek chodzi jak szwajcarski zegarek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj pierwszy raz sie przejechalem. Wszystko chodzi elegancko i cicho. Podokrecalem wszystko bez problemu, nie mialem zadnych zerwanych gwintow. Hamulce wyregulowalem jedynie na kierownicy, przy kole byly dobrze ustawione. Zyleta. Tylna przerzutka chyba do regulacji, kilka razy zadzialala jakby z opóźnieniem i bylo slychac zgrzyt jakby nie chciala wskoczyć ale w koncu wskakiwala. Rama 21 wzrost 197 lezy idealnie. Jedynym mankamentem są lekko zdeformowane opony ale dogadalem to juz ze sprzedawca i bez problemu dostanę nowe. Pozdrawiam Pana Adama Bieszczada. Aha i jak zdejmowalem opone to po wstępnym napompowanie detki jest ona większa od obreczy mimo ze napis na niej mowi 28 made in thailand.chyba tak nie powinno byc? Powiedzcie mi. :-) Mimo takich naprawdę drobnych niedogodności polecam trn rowerek. Aha, gripy po 20 min jeździe daly bol łap na 2 godz wiec do wymiany. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu zrobię drobna korektę :)  - fabrycznie HG40 dawany w majstrze miał 116 ogniw, co wydaje się optymalną długością. Na 114 też da się jeździć chyba że ktoś wpadnie na "genialny" pomysł i spróbuje kombinacji największa tarcza z przodu i największa z tyłu, wtedy będzie problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kilka razy zadzialala jakby z opóźnieniem i bylo slychac zgrzyt jakby nie chciala wskoczyć ale w koncu wskakiwala

wystarczy regulacja baryłką przy manetce - jak nie chce wchodzić na duże - zrób zmianę i lekko wykręć(aż będzie przeskakiwać chętnie - trzeba kilka prób, zeby nie wykręcić ani za mało ani za dużo - bo wtedy przedobrzysz :) ), jak nie chce spadać na mniejsz - wkręć

 

 

po wstępnym napompowanie detki jest ona większa od obreczy mimo ze napis na niej mowi 28 made in thailand.chyba tak nie powinno byc? Powiedzcie mi.

to zależy od tego jak mocno wstępnie pompujesz. - zasadniczo jest to normalne - jak dętka oprze się o oponę to będzie się rozszerzać w kierunku obręczy.

@@dio13, jeżeli to są odpowiadające sobie sworznie

2014-04-0114-52-25_zpsd0152b48.jpg

to masakra

Edytowane przez bartnik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...