Skocz do zawartości

[Do 2600 zł Cross] miasto/las

Coach88

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich.

Od jakiegoś czasu rozglądam się za rowerem crossowym. Mam 183 cm wzrostu i ok 95kg wagi. Mój wstępny wybór padł na CUBE CLS LTD PRO. Z tym że są dostępne jeszcze 2 wersje. Z 2012 i 2013 roku. Różnica w cenie wynosi ok 500 zł z tym że nie jestem pewien czy do mojego wzrostu odpowiednia będzie rama 54 cm (tylko taka jest dostępna z 2012 roku) i czy warto dopłacać 500 zł do rocznika 2013?

Specyfikacja obu modeli:

CUBE�LTD CLS Pro 2013

Cube LTD CLS Pro grey black print 2012 54cm BC.pl (2982514152) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. 2012

Ewentualnie gdyby była jakaś lepsza opcja dla mnie do tej wyżej wymienionej kwoty to proszę o propozycje. Zaznaczam że jestem kompletnym laikiem. Rower ma mi służyć do zbicia wagi.

Pozdrawiam,

Napisano

Jeżeli rower z 2013 roku jest dłuższy to ci go polecam. Jest bardziej wygodny i jest lepiej zbić na nim wagę. :thumbsup:

Napisano

Dla twojego wzrost odpowiednia rama to 20 cali czyli 50 cm.

54 cm jest według mnie za wysoka i za długa.

Witam wszystkich.

Od jakiegoś czasu rozglądam się za rowerem crossowym. Mam 183 cm wzrostu i ok 95kg wagi. Mój wstępny wybór padł na CUBE CLS LTD PRO. Z tym że są dostępne jeszcze 2 wersje. Z 2012 i 2013 roku. Różnica w cenie wynosi ok 500 zł z tym że nie jestem pewien czy do mojego wzrostu odpowiednia będzie rama 54 cm (tylko taka jest dostępna z 2012 roku) i czy warto dopłacać 500 zł do rocznika 2013?

Specyfikacja obu modeli:

CUBE�LTD CLS Pro 2013

Cube LTD CLS Pro grey black print 2012 54cm BC.pl (2982514152) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. 2012

Ewentualnie gdyby była jakaś lepsza opcja dla mnie do tej wyżej wymienionej kwoty to proszę o propozycje. Zaznaczam że jestem kompletnym laikiem. Rower ma mi służyć do zbicia wagi.

Pozdrawiam,

Napisano