Skocz do zawartości

[900-1300] mtb


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam zamiar kupić sobie rower, nie mam zbytniego doświadczenia ponieważ do teraz jak kupowałem rower sugerowałem się tylko cena i wyglądem ;/. Czytałem wiele tematów na tym forum, ale jednoznacznej odpowiedzi nie uzyskałem jaki rower najbardziej by mi pasował. Na początku myślałem ze wybór roweru będzie prostszy, ale się zdziwiłem. Chce żeby rower trochę pojeździł i spełniał moje wymagania. Mam 185cm, rowerem jeżdżę po każdej nawierzchni, ale glównie po szutrowych drogach i lubię sobie czasami pojeździć po lesie . Chciałbym żeby rower był wytrzymały. Na razie myślałem tylko nad kandsem 1300, ale myślałem ze rama 21 będzie na mnie pasować, ale usłyszałem ze może być za duża, to 19 będzie dobra? Od roweru aż tak wiele nie wymagam, bo zdaje sobie sprawę ze za taka cenę cudów nie będzie;). Dodam ze rower nie musi być nowy, macie jakieś propozycje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim Witaj Agencie.

Co do wielkości ramy. Najlepiej byłoby jakbyś się przymierzył. Zakładam, że nie zawsze jest taka możliwość - zakupy przez internet itp.

Ja mam 187cm wzrostu, wcześniej miałem Krossa z ramą 21" i był dla mnie ciut za duży. teraz mam Meridę 20" i jak dla mnie jest ok.,

Myślę, że warto byłoby abyś poszukał jakiejś 19 -tki.s

Co do roweru, jeśłi zdecydujesz się na nowy, poszukaj, teraz zaczynają się fajne wyprzedaże. Ja miesiąc temu trafiłem Meridę z wystawy sklepowej za 1250 PLN (do tego dostaję jeszcze 5% zwrotu), a te modele trzymają się pułapu na Allegro ok. 1500PLN (cena katalogowa - 1800PLN), więc warto się rozglądać.

Tak jak kolega Piszaman Ci radzi nie myśl o hydraulikach bo po prostu w tej cenie nie znajdziesz. Pomyśl o tańszych V-kach, będzie dobrze. Z czasem zmienisz sobie oryginalne (fabryczne z reguły są średniej półki) na coś lepszego i wystarczy.

 

Daj znać na co się zdecydowałeś.

Albo najlepiej wrzuć kilak linków nam do oceny.

Odnośnik do komentarza