Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

900-1200zł] rower MTB

Zamierzam kupić rower górski w cenie jak w temacie.NIe znam się zbytnio na markach, ani osprzęcie więc proszę o pomoc w doborze roweru.Mam około 173 wzrostu i waże 63 kg(jeżeli to istotne choć w tej kategorii cenowej wątpie).Rower głównie przeznaczony do jeżdżenia po lesie/żwirze ale także po asfalcie.Chciałbym aby rower chociarz wytrzymał kilka lat, nie tak jak te "chinczyki".Za odpowiedzi dziękuje,pozdrawiam..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Posiadam KANDS 1300 i jestem bardzo zadowolony. Super rower za przystępną cenę. Jeżdżę głównie po leśnych i polnych drogach. Tak mnie wciągnęła ta jazda, że najpierw zacząłem bawić się w dobór odpowiednich opon (do warunków i pory roku) ;), a teraz zamierzam zmienić kierownicę i mostek na bardziej profesjonalny.

Przejechałem nim, od wiosny, ponad 1500 km i jedyne co zauważyłem, to konieczność wymiany kasety. Jest chyba kiepska (nie ma doświadczenia, ale na allegro chodzi po około 25 pln) bo bardzo się zużyła. Jak na razie nie będę jej wymieniał, bo wszystko płynnie pracuje, także nie widzę takiej potrzeby. Chcę ją zajechać na maksa przez zimę, a na wiosnę wymienię razem z łańcuchem i korbą na coś lepszego.

Rower kupowałem z myślą o wycieczkach po okolicy, a tak się wciągnąłem, że zastanawiam się nad jakimiś maratonami ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam około 173 wzrostu i waże 63 kg(jeżeli to istotne choć w tej kategorii cenowej wątpie).Rower głównie przeznaczony do jeżdżenia po lesie/żwirze ale także po asfalcie.Chciałbym aby rower chociarz wytrzymał kilka lat,

Ten rower spełnia wszystkie Twoje wymagania.Rama dla Ciebie 17" będzie akurat.

http://rower-sport.pl/pl/p/ROMET-RAMBLER-15-oraz-17-2-kolory/594

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach