Skocz do zawartości

[Korba]Kupno korby.

Grezen

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich forumowiczów!

Niedawno wymieniałem łańcuch oraz kasetę. Niestety podczas jazdy łańcuch zaczął się blokować. Okazało się że korba ma już najlepsze czasy za sobą.

Planuje kupić nową. Mój budżet to 100zł. Obecna korba ,którą mam to SHIMANO M191 (42x34x24T). Możecie coś poradzić ciekawego w tej cenie?

• Mod Team
Napisano

No cóz tak czasami jest czasami nowe napędy tak mają czasami własnie po wymienie. Sprawdź dokłądnie czy lancuch nie ma jakichś zadziorów czy czegoś podobnego, jak nie pozostaje albo wymiana korby albo próba pilnika i wyrównanie zboczy zębów, moze pomoże.

Napisano

Nie znam się za bardzo ale to może jest spowodowane tym że przy czyszczeniu tylej przerzutki zgubiłem tą tulejkę co wchodzi w środek kółka i założyłem mniejsze. Teraz na dole przerzutki jest mniejsze i łańcuch jest niżej. Jeszcze nie założyłem starego więc nie wiem.

• Mod Team
Napisano

Nie to raczej na pewno nie przez to. Czasami po prosu tak jest ze dany łańcuch z daną korba no nie dogadują sie mimo ze np kumpel ma dokładnie taki sam set i u niego nie ma problemu. Ale skoro korba do wymiany ... Do 100zł mógłbyś sie zmieścić z alivio.

Napisano

Nie to raczej na pewno nie przez to. Czasami po prosu tak jest ze dany łańcuch z daną korba no nie dogadują sie mimo ze np kumpel ma dokładnie taki sam set i u niego nie ma problemu. Ale skoro korba do wymiany ... Do 100zł mógłbyś sie zmieścić z alivio.

Masz prawdopodobnie suport o długości 123mm. Wiec korba podana wyżej (Santaur XCT), nie nada się. No chyba że chcesz wymieniać również suport.

Natomiast jak podał Puklus mieścisz się kwotą w AliVio:

http://allegro.pl/korba-shimano-alivio-fc-m410-42-32-22-i2454151832.html

Napisano