Skocz do zawartości

[Piasta]Problem w rowerze Gazelle Paris

maciek12355

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich forumowiczów bardzo serdecznie.

Jestem nowy na forum więc jak coś źle zrobię to proszę poprawić.

Kupiłem rower gazelle paris i mam jakiś problem z piastą, bo jak wyreguluję na jakiś bieg to co 2 lub 3 działa albo wcale nie. Po prostu jadę na jakimś biegu np.3 to mi tak przerwie i lekko pedałuje się przez chwilę(1 sec może mniej) i znowu tak jak trzeba. A jak wrzucę na 1 to wcale nie jedzie tak coś tak strzela. Jest to piasta sram 5 biegów.

Problem leży w wyregulowaniu linki czy piasta do wymiany?

Nigdy nie miałem roweru z biegami w piaście więc jestem zielony w tych sprawach.

Proszę o pomoc i z góry dziękuję.

• Mod Team
Napisano

Domniemam że rower używany? jak tak to wypada zajżeć do piasty i zobaczyć jak przekładnia wygląda. Jak ktoś na tym jeździł a było rozregulowane mogło sie trochę poniszczyć.

Napisano

Domniemam że rower używany? jak tak to wypada zajżeć do piasty i zobaczyć jak przekładnia wygląda. Jak ktoś na tym jeździł a było rozregulowane mogło sie trochę poniszczyć.

Tak rower kupiłem używany, a jak będzie przekładka zjechana to cała piasta do wymiany?

Jak zobaczyć jaki model tej piasty?

• Mod Team
Napisano

Najprędzej po modelu twojej maszyny jak na pieście nic nie ma. Ewentualne części mozna zapewne nabyć ale myślę ze było by to dosć kłopotliwe.

Napisano

na jednej stronie piasty pisze to:

"sturmey archer"

a na drugiej to:

"sprinter elite"

Myślę że ta część do przerzucania przy manetce jest od innego modelu, ale mogę się mylić. Ile może wynieść mnie koszt naprawy?

Piasta podobna do tej http://www.sklep-milou.pl/STURMEY_ARCHER_S_RF5-1131.html

i mam tę manetkę: http://www.rowerystylowe.pl/przelacznik-biegow-sturmey-archer-sprinter-p-5472.html

Moja piasta ma 5 biegów i hamulec bębnowy. Da sie ten problem usunąć?

Pomoże ktoś?

Napisano

jeśli masz ten model piasty co myśle :icon_wink: to zrób tak: